وینگر فرانسوی برای ماندن در بارسلونا، باید پیشنهاد قبلی باشگاه را بپذیرد. 

عثمان دمبله به ژاوی تاکید کرده که می خواهد در بارسلونا بماند. 

طرفداری | به گزارش  موندو دپورتیوو، ماه ها از آغاز مذاکرات عثمان دمبله و بارسلونا بر سر تمدید قرارداد می گذرد. این بازیکن فرانسوی پس از این که در ژانویه پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا را قبول نکرد، به مهره مغضوب نیوکمپ تبدیل شد و چند بازی از ترکیب اصلی فاصله گرفت و حتی در نیوکمپ هم هو شد؛ با این حال ژاوی که از همان ابتدا به دمبله اعتماد داشت، او را بازی داد و این بازیکن به بهترین پاسور لالیگا تبدیل شد و حتی مورد تشویق تماشاگران حاضر در استادیوم خانگی بارسلونا نیز قرار گرفت. 

طی هفته های اخیر یک حالت سکون در مذاکرات به وجود آمده، بارسلونا روی آخرین پیشنهادش به عثمان دمبله که دستمزد آن از دستمزد فعلی وی پایین تر است، خودداری کرد و با ادامه این روند، عثمان دمبله هفته آینده بازیکن آزاد می شود. موضع بازیکن اما ظاهرا همان چیزی است که قبلا بود: ماندن در بارسلونا. 

اخیرا تماس هایی میان ژاوی و عثمان دمبله برقرار شده که وینگر 25 ساله فرانسوی در آن روی علاقه اش به ماندن در بارسلونا تاکید کرده است. ژاوی در این تماس به دمبله خبر داده که برای ماندن در بارسلونا باید خودش را با شرایط موجود تطبیق بدهد و پیشنهاد قبلی باشگاه را بپذیرد. ژاوی سعی می کند دوباره مسئولان باشگاه را راضی کند تا پیشنهادی که ماه ژانویه 2022 منقضی شد را به دمبله ارائه بدهند. 

خاوی میگل، خبرنگار AS که رابطه نزدیکی با ژاوی دارد، می گوید که عثمان دمبله تنها یک قدم تا کوتاه آمدن از مواضعش و پذیرفتن پیشنهاد قبلی بارسلونا فاصله دارد. بارسلونا قطعا پیشنهاد بهتری نسبت به آخرین پیشنهاد ارائه نخواهد داد.