مصطفی آجورلو در نشست معارفه سرمربی جدید استقلال اظهار کرد: جا دارد از هیات مدیره پرتلاش و بزرگوار و بزرگمنش باشگاه استقلال تشکر کنم. برادر عزیزم آقای مظلومی، آقای افضلی، آقای مومنی و آقای کریمی که نمی دانم چرا ولش می‌کنید دبی هستند! تشکر میکنم از هواداران بابت نگرانی که خیلی به من فشار آوردند و هواداران و دیگران که برای من پیام فرستادند و می دیدم و صبوری می کردم. از آقای طاهری تشکر میکنم سال گذشته با کشتی طوفانی بسیار آرام و بزرگوار بودند و یکایک دوستانی که به ما کمک کردند. یک خبر خوب و ویژه برای همه آن هم این است که با ورود سرمربی الان ما از طریق ماهواره شبکه استقلال کارش را به صورت آزمایشی آغاز کرده است.

آجورلو ادامه داد: در جشنی که می‌خواستیم بگیریم به دلیل مردم آبادان که به آنها عرض ارادت داریم و عرض تسلیت و همدردی داریم آقای افضلی برادرم عزیزم مسئولیت جشن را برعهده دارند که قرار است در برج میلاد برگزار شود و آنجا آغاز رسمی شبکه استقلال از طریق ماهواره و اینترنت قابل دسترسی است. در مورد تلویزیون و صدا و سیما و شبکه های خبری و ورزشی همه روی سر من هستند اما به عنوان مدیر و خدمتگزار اینجا منافع را باید بگویم که ۱۰۰۰ میلیارد گم شده است و از استقلال بگیریم و نمی‌توانم نگیرم.

آجورلو افزود: همه بزرگواران از من بپذیرند و دست بوس همه آنها هستم از نگهبانی تا رییس آن آقای جبلی ولی باید هزار میلیارد ما را بدهند. به آقای رییس جمهور نامه نوشتم و دو ماه پیش به آقای سجادی گفتند حق استقلال و پرسپولیس را بدهید اما هنوز هیچ اقدامی نشده است. من شبکه اینترنتی را راه انداخته‌ام و اروپا و آمریکا می‌بینند و آنهایی که تلویزیون الکترونیکی دارند و هر کسی سامسونگ در سراسر جهان دارد می‌تواند استقلال را ببیند. ما در مسیرمان راسخ هستیم و هم در مسیر فنی قهرمانی می‌خواهیم و هم از بقیه می‌خواهیم که حق استقلال و پرسپولیس را بدهند. هزار میلیارد ما سال‌هاست که گم شده است.

او در پایان گفت: جمله آخر این که همه سوالات را برای بعد جواب می‌دهم و این برای یک شب راحت خوابیدن طرفداران است. یک خبر دیگر هم بدهم. آقای سالمی‌زاده، یک قرارداد امضا می‌کنیم که به ما کمک کنند. شش ماه است برای ساختن استادیوم درگیر هستیم که از طریق شرکت ایشان از فرانسه اقدام می‌شود و نقشه آن باید تایید شوم که دستور آقای رییس جمهور که گرفتم، گفتم که باید یک استادیوم بسازم و جواب نامه من کجاست؟ بعداً می‌گویم. از این جهت ما در واقع خواسته داریم اینجا همه چیز راحت باشد و بحث‌های کاری باشد برای یک زمان دیگر.