به گزارش ورزش سه، پیشکسوتان فوتبال به مناسبت یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان که یک سال از درگذشت آنها می‌گذرد به مصاف هم رفتند که این بازی پرگل و جالب از کار در آمد. 


 سیروس دین محمدی در این مورد به خبرنگار ما گفت: از آقای محمدرضا مهدوی و مایلی‌کهن ممنون هستیم که بچه‌ها را دور هم جمع کردند و بازی نمادین را به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز برگزار کردیم بالاخره همین چیزها می‌‌ماند. نباید اجازه بدهیم خاطرات از اذهان برود و می‌توانیم یاد آنها را زنده نگه داریم. از طرفی نباید بگذاریم پیشکسوتان را فراموش کنند زیرا اینها برای فوتبال ایران زحمت کشیدند. امیدوارم این بازی‌ها برگزار شود و ما یاد و خاطره میناوند و علی انصاریان را کنار‌مان داشته باشیم.


او‌ که علی‌رغم سن و سالش از آمادگی بالایی در بازی‌های قبل برخوردار بود ادامه داد: دور هم جمع می‌شویم و بعضی اوقات بازی می‌کنیم و شرایطم بد نبود. یکی دو پاس خوب دادم که نگویند این‌ها فوتبالیست نبودند( می خندد) به هر حال ما هم کمی فوتبال بازی می‌کردیم.


دین محمدی که در طول بازی با هاشم بیک‌زاده کل کل داشت در این‌باره گفت: با هاشم شوخی کردم و آخر سر او گفت نمی‌توانم تو را شکست بدهم و خودش تسلیم شد.

 


بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در مورد صحبت محمد مایلی‌کهن مبنی بر اینکه در زمان سرمربیگری در تیم ملی نگاه رنگی نداشته و او به‌همراه مجیدی را به تیم ملی دعوت می‌کرده عنوان کرد: من را هم آقای پروین و هم آقای مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت کردند و آقای مایلی‌کهن تنها مربی بود که همیشه به من لطف داشت و من در اردو‌های تیم ملی بودم و روی او شناخت کامل دارم. همیشه باید حرف حق را زد. فقط می‌خواهم به یکسری‌ها بگویم برای تیم ملی حاشیه درست نکنید، تیم ملی دارد خوب کارش را انجام می‌دهد و جلو می‌رود.


او درمورد صعود تیم ملی نظرش را این‌گونه بیان کرد: دست بچه‌ها و کادر فنی درد نکند به نظر من همگی زحمت کشیدند. انتظارات در جام جهانی بالا است و امیدوارم با بازی تدارکاتی خوب و اردوها مرتب بتوانیم در بازی‌های جام جهانی از گروه‌مان بالا برویم، مردم به این قانع نیستند که تیم ملی فقط به جام جهانی برود زیرا ۵,۶ بار این کار را انجام دادیم. آن‌ها انتظار دارند اگر خدا بخواهد از گروه‌مان صعود کنیم.


بازیکن سابق استقلال در مورد پیروزی این تیم مقابل هوادار و تداوم صدرنشینی گفت: از تیمی که پیروز می‌شود باید همیشه تعریف کرد. درست است انتقاد وجود دارد و اینکه بی خودی باشد صحیح نیست. تیم برده است و خدا کند این روند ادامه داشته باشد و استقلال بتواند به هوادارانش یک جام بدهد.


دین محمدی در پایان در مورد کری خوانی‌های امیرحسین صادقی و حسین کنعانی‌زادگان در اینستاگرام افزود: این دو نفر چه کاریست که انجام می‎‌‌‌دهند . باید این بچه بازی‌ها را جمع کنند . والله دوران این چیزها گذشته‌.