یکی از اعضای هیئت مدیره آبی پوشان شهر منچستر، در مصاحبه‌ای از نقل و انتقالات تیمش گفت.

فران سوریانو که در سال 2012 به منچسترسیتی ملحق شد در مصاحبه‌ای درمورد وضعیت سیتیزن ها در نقل و انتقالات به اظهار نظر پرداخت.

طرفداری| به گزارش دیلی میل، تصور عمومی این است که رابطه نقل و انتقالاتی خاصی بین منچسترسیتی و بارسلونا وجود دارد. سوریانو در واکنش به این موضوع می‌گوید:

نه ما یک رابطه تجاری عادی با بارسلونا داریم. شش ماه پیش یک بازیکن [فران تورس] به آنها فروختیم. ما تجارت و نقل و انتقالات خودمان را داریم. واقعیت این است که ما همیشه از موضع قدرت [نقل و انتقالات را] شروع می کنیم.

فران سوریانو در ادامه از نقل و انتقالات این تابستان منچسترسیتی گفت:

تیم فعلی، ترکیب خیلی خوبی دارد. باید به دنبال رفع کمبودهای تیم باشیم. ما در این تابستان به جذب یک مهاجم نیاز داشتیم و دنبال یک جایگزین برای فرناندینیو بودیم. که به هدف اولمان دست یافتیم.

او ادامه داد:

گرچه ما یک جایگزین برای فرناندینیو داریم: رودری. اما به بازیکن دیگری نیز نیاز داریم چرا که فصل بسیار طولانی ای در پیش است. 

 بنابراین اینکه شما میگویید که ما به دنبال استعدادهای‌ باشگاه بارسلونا هستیم درست نیست. بارسلونا مهاجم نوک و هافبک نگهدارنده‌ای ندارد. ما فقط به دنبال تقویت این دو پست در این تابستان بودیم و هستیم.

وی در پایان گفت:

همه این بازیکنانی که شما نام می برید (گاوی، پدری و آنسو فاتی) بازیکنان بسیار خوبی هستند، اما ما در پست این بازیکنان، به اندازه کافی بازیکن با کیفیت داریم. در ترکیب تیممان هم بازیکنان باتجربه داریم هم بازیکنان جوانی مانند پالمر و مکاتی. این بازیکنان جوان و انگلیسی، آینده ای روشن دارند؛ درست مانند همان آینده درخشانی که از جوانان بارسلونا انتظار دارید.

با این حال، این گفته فران سوریانو که منچسترسیتی فقط به دنبال جذب یک هافبک دفاعی در تابستان امسال است، انتقال احتمالی مارک کوکوریا از برایتون را زیر سوال می‌برد.