سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام در آستانه اعلام رسمی بازنشستگی قرار گرفت، بازیکنی که با ۹ قهرمانی در تاریخ لیگ برتر، عنوان پُرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ را یدک می‌کشد و قطعاً یکی از ماندگارترین چهره‌های تاریخ این رقابت‌ها خواهد بود.

شماره چهار به یادماندنی تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس حالا با ۱۱۵ بازی ملی و ۲۵۶ بازی برای پرسپولیس از مستطیل سبز خداحافظی خواهد کرد و طبق اعلام رضا درویش از فصل آینده عضوی از کادر فنی پرسپولیس خواهد بود، بازیکنی که همواره و در تمام طول دوران فوتبال خود مورد تمجید سرمربیانش قرار گرفته و حتی کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز پس از خط زدن نام او از لیست جام جهانی و خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی این بازیکن را یک فرد حرفه‌ای و بی‌نظیر خواند.

واکنش‌ برانکو به خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای فوتبال

در همین راستا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس درباره خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای فوتبال اظهار داشت: سیدجلال یک اسطوره است، بازیکنی با بیشترین جام در فوتبال باشگاهی ایران. برای او احترام ویژه‌ای قائلم و بسیار افتخار می‌کنم که او زمانی بازیکن من بوده است.

وی در واکنش به این پرسش که آیا سیدجلال مربی موفقی خواهد بود یا خیر، گفت: کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما سیدجلال تمام کیفیت‌های لازم برای مربیگری را دارد،‌ البته تأکید می‌کنم که همه چی به او بستگی دارد.