به گزارش "ورزش سه"، جینی واینالدوم، هافبک 31 ساله و هلندی که در لباس لیورپول فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر شد، در تابستان سال گذشته و بعد از اتمام قراردادش تصمیم به ترک این باشگاه و تجربه یک چالش جدید گرفت. اگرچه در ابتدا به نظر می‌رسید مقصد این بازیکن بارسلونا باشد، اما در نهایت توافق حاصل نشد و جینی واینالدوم تصمیم گرفت به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن پاسخ مثبت بدهد.

با این حال هافبک هلندی فصل قبل هرگز روزهای خوبی را در پاری‌سن‌ژرمن تجربه نکرد و اکثرا یک نیمکت نشین بود. به نظر می‌رسد که واینالدوم خیلی زود در مسیر جدایی از تیم فرانسوی قرار گرفته و احتمال انتقال او به یک تیم دیگر بسیار زیاد است. واینالدوم در همه رقابت‌ها 38 بازی انجام داد و در 1993 دقیقه حضور در میدان، یک گل زد و سه پاس گل داد.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، واینالدوم به دنبال جدایی از پاری‌سن ژرمن و بازگشت به لیگ برتر انگلیس است. اورتون جدی‌ترین مشتری این هافبک باتجربه است و فرانک لمپارد در تلاش است که این بازیکن را به لیگ جزیره برگرداند. اورتون البته تنها مشتری واینالدوم نیست. تیم‌های لسترسیتی، ولورهمپتون و وستهام هم به جذب این بازیکن علاقه دارند و باید دید که او در نهایت راهی کدام یکی از این تیم‌ها خواهد شد.