به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران طی روزهای گذشته بوده است. بعد از حضور عارف آقاسی و آرش رضاوند در فولاد خوزستان، صالح حردانی نیز بعد از کش و قوس‌های فراوان رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه خوزستانی دریافت کرد تا بتواند به استقلال بپیوندد و زیر نظر فرهاد مجیدی کارش را دنبال کند.


اگرچه حردانی هنوز به‌طور رسمی با استقلال قرارداد نبسته اما او از اعضای تیم فولاد خوزستان و هم‌چنین هواداران این تیم خداحافظی کرد.

 

 


حردانی قبل از ترک اردوی فولاد در هتل المپیک تهران، با اعضای کادرفنی این تیم دیدار داشت و ضمن تشکر از زحمات‌شان خداحافظی کرد.


این مدافع راست هم‌چنین در یک پست اینستاگرامی از هواداران فولاد هم خداحافظی کرده است. حردانی در صفحه شخصی‌اش نوشت: «سلام و احترام خدمت همه هواداران عزیز باشگاه بزرگ فولاد؛ حالا که قسمت بر این شده که از شما عزیزان خداحافظی کنم و ادامه ماجراجویی فوتبالی خود را در تیمی بزرگ دیگر دنبال کنم خواستم تشکری کنم از باشگاه فولاد خوزستان و هواداران عزیز فولاد که همیشه به من لطف داشتن و زمینه‌‌ پیشرفت و موفقیت را برای من فراهم کردند.

 

 


دوست دارم تشکری ویژه داشته باشم از آقا جواد نکونام که بسیار به من کمک کردند و نقش اصلی و ویژه‌ای داشتند در جایگاه فعلی من در فوتبال و همیشه سپاسگزارشون خواهم بود و برای ایشان و همه هم‌تیمی‌هایم و باشگاه فولاد آرزوی موفقیت دارم. فولاد را همیشه در قلب خود نگه خواهم داشت. زنده باد فولاد»


با این تفاسیر باید منتظر اعلام خبر رسمی پیوستن حردانی به استقلال و پوشیدن پیراهن آبی توسط او باشیم. اتفاقی که احتمالا طی ساعات آینده رخ خواهد داد.