غیبت مهاجم فرانسوی رئال مادرید در تمرینات امروز تیمش، شایعات در مورد غیبت این بازیکن در دیدار بعدی مقابل گرانادا را قوت بخشیده است.

کریم بنزما به احتمال فراوان در دیدار مقابل گرانادا غایب خواهد بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید، در روزهای اخیر دچار مصدومیت بود و اگر چه به نظر می رسید با حضور این بازیکن در تمرینات روز گذشته تیمش، مصدومیت او به پایان رسیده است اما بنزما یک بار دیگر در تمرین گروهی امروز رئال مادرید غایب بود و به صورت انفرادی تمرین کرد و به همین خاطر انتظار می رود این بازیکن در دیدار فردای تیمش مقابل گرانادا غایب باشد.

کریم بنزما در فصل جاری ستاره تیمش بوده است و غیبت او تیم کارلو آنچلوتی را دچار مشکل می کند. رئال مادرید در نبود او در دیدار مقابل بیلبائو شکست خورد و در پست مهاجم نوک اتکای زیادی به بنزما دارد. به همین خاطر انتظار می رود تیم آنچلوتی کار سختی در دیدار مقابل گرانادا بدون بنزما داشته باشد.

با این وجود سران رئال مادرید قصد ندارند در مورد بازگشت بنزما عجله کنند و هدف اصلی آنها حضور این بازیکن در دیدار مقابل پاری سن ژرمن است که چیزی حدود 10 روز دیگر برگزار می شود. به همین خاطر نمی خواهند با فشار آوردن به این بازیکن، احتمال حضور او در دیدار حساس لیگ قهرمانان را به خطر بیاندازند.