سه مربی داخلی پرسپولیس جای خود را به سه مربی خارجی خواهند داد

پس از جدایی سه مربی ایرانی از کادر فنی پرسپولیس، سه مربی خارجی به جمع سرخ ها اضافه خواهند شد.

به گزارش طرفداری، حمید مطهری سرمربی نساجی شد و داوود فنایی و مظاهر رحیم پور نیز به تیم هوادار خواهند پیوست تا با جدایی سه مربی داخلی فصل قبل پرسپولیس، یحیی گل محمدی به دنبال نفرات جانشین باشد.

اگرچه در همان روزهای ابتدایی حرف و حدیث های زیادی در مورد حضور مربیان داخلی به عنوان نفرات جانشین شنیده شد، اما رفته رفته مشخص شد سرمربی سرخ ها برای جلوگیری از هرگونه حرف و حدیثی به دنبال جذب مربیان خارجی است.

جذب پپه لوسادا به عنوان یک مربی شناخته شده و کاربلد در علم بدنسازی و در ادامه مطرح شدن نام دینکا آلین که سابقه کار در تراکتور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کارنامه داشته و اتفاقا عملکرد قابل دفاعی نیز از خود به نمایش گذاشته، مشخص کرد که هدف یحیی کار کردن با مربیان خارجی است. هرچند که درنهایت همکاری دینکا آلین با سرخ های تهرانی کنسل شد تا امروز نام مربی برزیلی به نام ولسی ننسا در فضای مجازی مطرح شود. مربی که در مورد کارنامه او اتفاق نظر چندانی وجود ندارد و گروهی معتقدند کارنامه او در قطر چندان قابل دفاع نیست.

اما هرچه هسا باید دید انتخاب نهایی سرمربی پرسپولیس در مورد دستیار اول چیست. یعنی چهره ای که قرار است جای حمید مطهری را به عنوان مربی طراح تمرین و تاکتیکی برعهده بگیرد.

فراموش نکنیم که با حضور کریم باقری و سیدجلال حسینی حالا فقط جای دستیار تاکتیکی خالی است و قرار است این چهره خارجی نیز طی روزهای آینده معرفی شود. مربیانی که شنیده می شود احتمالا اسپانیایی با پرتغالی هستند.

حال باید دید درنهایت کادر فنی سرخ ها چه زمانی و با حضور چه نفراتی بسته خواهد شد اما همین قدر بدانید که جای سه مربی داخلی را سه مربی خارجی گرفته اند تا پرسپولیس کاملا به روز تری را فصل بعد شاهد باشیم.