به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست از بیلبائو و حذف از کوپا دل ری فردا شب در برنابئو میزبان گراناداست. دیداری از رقابت های لالیگا که رئال به سه امتیاز برای حفظ حاشیه امنیتش در صدر نیاز حیاتی دارد. سویا با 4 امتیاز اختلاف جدی ترین تعقیب کننده کهکشانی هاست.

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی که پس از شکست رئال مورد انتقادات شدید قرار گرفته، در نشست خبری بازی با گرانادا حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:« باید به شکست پنجشنبه شب بهترین واکنش را نشان دهیم. گرانادا مثل همه تیم ها برابر ما انگیزه بالایی دارد و می خواهد از نقاط ضعف ما استفاده کند. مهمترین مساله کسب پیروزی و واکنش نشان دادن به حذف از کوپا دل ری است. باید هر طور شده برنده شویم و البته این کار را با ارائه یک بازی خوب انجام دهیم.»

 

انتقادات مضاعف:« رنجیده خاطر نیستم چرا که به این انتقادات عادت دارم. کار یک مربی کنار آمدن با این شرایط سخت است. وقتی مربی رئال هستید، همیشه باید انتظار این وضعیت را داشته باشید. به عنوان مربی تصمیماتی می گیرید که برخی مواقع به سود شما نمی شوند. برابر بیلبائو چنین بود و چیز جدیدی هم نیست.»

 

 

 

 

وضعیت مصدومیت بنزما:« شرایط کریم بهتر از هفته قبل است ولی فردا با ما نخواهد بود.»

 

وابستگی به بنزما و جانشینان کریم و وینیسیوس:« بنزما آقای گل لالیگاست و طبیعی است غیبت او به چشم بیاید. همه بازیکنان رئال در شرایط بازی قرار دارند و شرایط شان را خوب می بینم. در نهایت تصمیم با مربی است و امیدوار به اینکه همه چیز در زمین خوب پیش برود. بله، قبول دارم که در بسیاری از بازی ها ترکیب ثابتی به میدان فرستاده ام و به خیلی ها که آماده هم بودند، بازی نرسیده است. در هر صورت باید توجه داشت که ماه سختی برای مان بود، از موج کرونا و سفر به عربستان برای سوپرکاپ گرفته تا حضور 4 بازیکن برزیلی در اردوی تیم ملی کشورشان. من بازیکنانم را روزانه زیر نظر دارم و فکر می کنم مدیریت تیم را به خوبی تا به اینجا انجام داده ام.»

 

 

 

 

شرایط بدنی بازیکنان:« خوب است و برابر بیلبائو هم از لحاظ بدنی کم نیاوردیم. بنزما، مندی و ماریانو مصدومند ولی هر سه هفته پیش رو بر می گردند و این مقطع سخت هم تمام خواهد شد.»

 

خنده های گرت بیل روی نیمکت پس از اینکه هازارد به میدان نرفت:« آن را ندیدم و متوجه نشدم. نمی دانم برای چه می خندید و البته از نظر من مساله مهمی نیست. هدفم این بود ادن هازارد را در وقت اضافه اول به زمین بفرستم و برای همین هم گرم کرد.»