به گزارش "ورزش سه"، نمایش های درخشان جولیان آلوارز در ترکیب ریورپلاته باعث شد که چشم چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شود. حتی در تابستان اخیر چند باشگاه از جمله استون ویلا و بایرلورکوزن برای جذب این بازیکن اقدام کردند اما نهایتاً او در آن مقطع تصمیم گرفت که به کارش در آرژانتین ادامه دهد.

تداوم عملکرد فوق‌العاده جولیان آلوارز باعث شد که منچستر سیتی و پپ گواردیولا به شدت شرایط جذب این بازیکن را مورد بررسی قرار دهند. در این مدت چند تیم دیگر نیز به جذب این مهاجم جوان آرژانتینی علاقه نشان دادند اما نهایتاً سیتیزن ها گوی سبقت را از رقبا ربودند.

 

 

 

 

5 روز پیش باشگاه منچسترسیتی به شکل رسمی اعلام کرد که با قراردادی به مدت پنج فصل و نیمه جولیان آلوارز را به خدمت گرفته است. مبلغ این انتقال چیزی حدود 17 میلیون یورو برآورد شده و بر اساس توافق انجام شده بین دو باشگاه قرار است آلوارز حداقل تا پایان فصل به کار خود در ریورپلاته ادامه دهد و احتمالاً در تابستان به جمع شاگردان پپ گواردیولا ملحق شود.

 

 

 

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری دیروز خود و در مورد آلوارز گفت:« برای جولیان بهتر بود که تا پایان فصل در ریور بماند. او البته توانایی و کیفیت این را داشت تا در همین مقطع نیز به جمع ما اضافه شود ولی در خط حمله بازیکنان زیادی داریم و دوست نداشتم ترافیک در این منطقه بیشتر شود. او در ریور عالی کار کرده و به این جمع‌بندی رسیدیم که در همین باشگاه تا پایان فصل به درخشش ادامه دهد.»

 

 

 

 

پپ ادامه داد:« جولیان در پیش فصل به ما اضافه می شود و سپس در موردش تصمیم گیری خواهد شد، چون هر فصل ترکیب و شاکله تیم عوض می شود. به شخصه از جذب او خوشحالم چون یک استعداد خالص است و با سن پایینی که دارد، آینده درخشانی پیش رویش خواهد بود.»

 

جولیان در 96 بازی برای ریور توانسته 36 گل بزند و 25 پاس گل نیز بدهد. او عضو تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه ریکا 2021 بود که به قهرمانی آلبی سلسته ختم شد.