حسین جنگی ناظر فدراسیون فوتبال در خصوص قضاوت تیم داوری بازی دو تیم استقلال و هوادار به خبرورزشی گفت: بازی مشکل خاصی نداشت و گل‌هایی که به ثمر رسید برابر قانون بود. البته عده‌ای این بحث را مطرح کرده‌اند زمانی که استقلال گل دوم را وارد دروازه هوادار کرده ۱۲ بازیکن داخل زمین داشته و لحظه به ثمر رسیدن گل یک بازیکن بیشتر داخل زمین بوده است.

باید در این زمینه بررسی‌های لازم توسط کمیته انضباطی و کمیته داوران صورت بگیرد اما آنچه مسلم است بازی استقلال و هوادار ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسیده و حتی اگر در لحظه ای بازیکن تعویضی استقلال هنوز کامل بیرون نرفته باشد هم تغییری در نتیجه بازی نخواهد داشت و کمیته انضباطی جرایم دیگری در این خصوص در نظر خواهد گرفت.

جنگی گفت: روی پنالتی که استقلال به دست آورد مدافع هوادار با دست و آرنج خود مهاجم استقلال را شارژ و او را نقش بر زمین کرد و داور نیز به‌درستی خطای پنالتی گرفت. اخراج سیاوش یزدانی نیز برابر قانون بود چرا که او در جریان بازی تخلف انجام داد و اقدام به انداختن یک توپ اضافه به داخل زمین کرد که داور به او کارت زرد دوم را نشان داد و از بازی اخراج کرد. کارت زرد اول یزدانی نیز کاملا درست بود.

همچنین اخراج یکی از نیمکت نشینان استقلال به دلیل اظهاراتی که در کنار زمین داشت کاملا درست بود. داور ابتدا به او کارت زرد نشان داد اما ظاهراً این فرد جملاتی را به زبان آورد که داور را مجبور کرد به او کارت قرمز نشان دهد.