قهر و آشتی فرزاد حسین خانی با مدیران مس کرمان کم کم به یک سریال تبدیل می شود!

فرزاد حسین خانی که هفته گذشته بر سر مدت قراردادش با مدیران مس کرمان به مشکل خورده بود این بار بر سر تعیین سرپرست تیم با آنها اختلاف پیدا کرده است.

به گزارش طرفداری، فرزاد حسین خانی پس از آن که چند روزی بر سر تمدید قراردادش با مدیران مس چالش داشت، سرانجام شنبه این هفته قراردادش را به مدت دو سال و به شکل مشروط با مس کرمان تمدید کرد تا اینگونه به نظر برسد که دیگر هیچ مشکلی بر سر راه ادامه همکاری طرفین وجود ندارد اما نزدیکان فرزاد حسین خانی می گویند این مربی روز گذشته بر سر تعیین سرپرست تیم با مدیران باشگاه به مشکل خورده و به حالت قهر از جلسه خارج شده است.

به گفته آنها فرزاد حسین خانی تاکید دارد همان شخصی که فصل گذشته در لیگ آزادگان سرپرست مس بود، در لیگ برتر هم همراه تیم باشد اما مدیران باشگاه می گویند تعیین سرپرست بر عهده آنهاست و سرمربی نباید در این مورد تعیین تکلیف کند.

باید دید سرانجام این اختلاف چه خواهد شد؟ پیش از این وقتی فرزاد حسین خانی به رغم داشتن قرارداد یک ساله با مس خواهان عقد قرارداد سه ساله با مبالغ جدید شد، مدیران مس با او راه آمدند و یک قرارداد دو ساله جدید با فرزاد حسین خانی امضا کردند که مطابق آن اگر مس در پایان لیگ بیست و دوم سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند، فصل بعد هم حسین خانی سرمربی این تیم خواهد بود.

باید دید طرفین بر سر تعیین سرپرست چگونه با هم کنار می آیند؟ مدیران باشگاه تا این لحظه شایعه اختلاف تازه با فرزاد حسین خانی را تأیید نکرده اند اما نزدیکان سرمربی می گویند او به سرپرست تیم گفته از جلسه با مدیران باشگاه به حالت قهر خارج شده و به آنها التیماتوم داده اگر بخواهند سرپرست را عوض کنند در مس نمی ماند.