فریدون زندی ستاره ایرانی آلمانی اسبق تیم استقلال در گفتگو با برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر از شبکه سوم سیما درباره قهرمانی تیم استقلال گفت: «از این بابت خیلی خوشحال شدم. سالها بود که استقلال قهرمان لیگ ایران نمی شد و هر سال هواداران از بابت این موضوع ناراحت می‌شدند. اما در پایان فصل گذشته استقلال بالاخره توانست موفقیت های گذشته اش را دوباره تکرار کند و با یک رکورد خیلی خوب قهرمان شود».

بازیکن اسبق بوندس لیگا آلمان در مورد میزان شناختش از سرمربی پرتغالی استقلال خاطرنشان کرد: «نظر خاصی درباره آقای ساپینتو ندارم اما کاملاً او را به عنوان یک بازیکن میشناسم».

وی افزود: «وقتی ساپینتو فوتبال بازی می کرد او را به عنوان یک بازیکن انرژیک، موثر و باهوش میشناختم. فوتبالش را به یاد دارم ولی در بحث مربیگری نمی توانم درباره او صحبت کنم چون او را نمیشناسم».

فریدون زندی گفت: «قطعاً این مربی در فوتبال پرتغال اسم بزرگی دارد و حالا که به استقلال آمده امیدوارم انرژی جدید و تازه ای را به این تیم اضافه کند».

وی در پایان تاکید کرد: «همه هواداران استقلال منتظر هستند تا استقلال دوباره قهرمان شود که امیدوارم مربی پرتغالی بتواند این کار را برای هواداران انجام بدهد».