سرمربی جدید نفت آبادان امروز انتخاب شد

امروز رضا پرکاس به عنوان سرمربی تیم نفت آبادان معرفی شد.

به گزارش طرفداری، نفت آبادان فصل گذشته با مشکلات مالی فراوانی کار خود را با علیرضا منصوریان به پایان رساند و این سرمربی برای فصل جدید حاضر به همکاری با آبادانی نشد و نفتی ها که دو روز پیش ابراهیم قاسمپور را به عنوان مدیر فنی معرفی کرده بودند حالا رضا پرکاس را به عنوان سرمربی انتخاب کرده اند.

رضا پرکاس نام چندان شناخته شده ای برای هواداران فوتبال نیست، این سرمربی عملکرد چندان درخشانی در خارج و داخل ایران ندارد و در سه فصل اخیر با حضور در کشور های تاجیکستان و بنگلادش 4 برد، 7 مساوی و 19 باخت را به ثبت رسانده است و این سرمربی حتی نتوانسته بازار کاری برای خود در شرق آسیا دست و پا کند و به نوعی حضورش در ایران یک انتخاب از روی ناچاری است در این بین هم مشخص نیست مدیران صنعت نفت چه اهداف و برنامه هایی دارند که سراغ چنین سرمربی ای یا بهتر است بگوییم دستیاری با این رزومه رفته اند.

البته در این بین به نظر می رسد حضور ابراهیم قاسمپور به عنوان مدیرفنی در صنعت نفت دلایلی فراتر از این داشته باشد و ممکن است قاسمپور نقش سرمربی روی سکوها را برای نفتی ها بازی کند و پرکاس هم مثل همیشه دستیاری باشد که تنها لباس سرمربیگری بر تن دارد.

لازم به ذکر است که پرکاس به عنوان دستیار پائولو سرجیو در باشگاه نفت آبادان و مدتی هم به عنوان سرمربی تیم در فصل سقوط به لیگ یک در این تیم فعالیت داشته است.

پ.ن: پرکاس در فرهنگ زبان فارسی به معنای طلوع آفتاب است...