در حالی که چند روزی از استقرار اعضای کمیته بدوی برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال می گذزد، سرانجام فدراسیون فوتبال در فاصله یک روز تا انتشار فراخوان انتخابات، خبر برگزاری نشست اعضای این کمیته را منتشر کرد

رسانه طرفداری هفته گذشته خبر داده بود؛ آغاز بی سر و صدای پروسه انتخابات فدراسیون فوتبال؛ اتاق نایب رییس زندانی را به کمیته بدوی دادند! و حالا با گذشت نزدیک به 10 روز از انتشار این خبر، سرانجام سایت فدراسیون فوتبال از نشست کمیته برگزاری مجمع انتخاباتی 8 شهریور فدراسیون فوتبال خبر داده است.

به گزارش طرفداری، سایت فدراسیون فوتبال با برجسته کردن حضور حسن کامرانی فر در این نشست نوشت:

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون در ابتدای این نشست با قدردانی از اعضای کمیته، مسئولان دپارتمان ها و کلیه کارکنان فدراسیون فوتبال که در برگزاری مجمع قبلی مشارکت داشتند گفت: با این وجود که در خصوص مجمع گذشته موضوعات مختلفی مطرح می شد دیدیم که با تلاش کارکنان فدراسیون و اعضای این کمیته همچنین همکاری اعضای محترم مجمع و با حضور نمایندگان فیفا و ای اف سی در تاریخ 10 خرداد شاهد برگزاری یک مجمع بسیار خوب و منظم بدون هرگونه حاشیه و مشکلی بودیم و من تردید ندارم مجمع بعدی فدراسیون فوتبال نیز که یک مجمع انتخاباتی مهم خواهد بود بدون هرگونه حاشیه و شائبه با تلاش شبانه روزی همکارانم در فدراسیون برگزار می شود و امیدواریم بهترین اتفاقات در این مجمع رفم بخورد.
در ادامه این جلسه موضوعات مرتبط با نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار است در تاریخ 8 شهریور برگزار شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این در حالی است که فراخوان مجمع انتخاباتی باید فردا پنجشنبه نهم تیرماه منتشر شود. طبق قانون فاصله انتشار فراخوان تا روز برگزاری مجمع نباید بیشتر از 60 روز باشد. از آنجا که جمعه 10 تیر تعطیل رسمی است، فدراسیون این فراخوان را نهم تیرماه منتشر می کند.