نادر فریادشیران یادداشتی درباره اوضاع فاجعه مدیریت در فوتبال ایران نوشته است

طرفداری / یادداشت نادر فریادشیران را بدون کم و کاست می خوانید:

مدیریت فوتبال در ایران از دولت احمدی نژاد و روحانی و حتی دولت جدید دچار دگرکونی عجیبی شده که اکثر شما سروران گرامی به آن واقف هستید و آن چیزی جز خالی شدن عناصر کارآمد و متخصص دلسوز فوتبالی در فدراسیون فوتبال ایران نیست! 

شما از دکتر قلابی عزیزی خادم، رفیق خوبان عالم (امیر اسکندری) بگیر تا نواب رییس فدراسیون فوتبال آقایان مهر علی و بهاروند. دو نواب رییس که حدود ۱۱ ماه غیر قانونی در فدراسیون فوتبال مشغول به کار یا بهتر است بگوییم تاخت و تاز بودند و نهادهای بازرسی و نظارتی در وزارت ورزش خواب تشریف داشتند متاسفانه!

اگر دخالت کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود، این آقایان سرنوشت فوتبال ایران را شاید بدتر از الان می کردند. 

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال که در کنج زندان در جلسات هیات رییسه شرکت می کنند. ه‍یات رییسه ای که الان همگان به عدم کارایی آنها و سرپرست موقت آن واقف شدند! و ختم کلام؛ درآمد شفاف و درخشان سازمان لیگ که مثل شیشه همگان می توانند آن را ببینند، درست مثل دبیر سازمان لیگ که تمامی مردم علاقه مند به فوتبال ایران با اسم و چهره ایشان آشنا هستند! 

من حاضرم در یک برنامه زنده با صد نفر از چهره های مطرح فوتبال ایران تماس بگیریم و اگر 30% افراد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را شناختند جایزه می دهم. 

حالا با این وضع و شرایط حاکم بر فوتبال ایران طبیعی است از خبرگان اصلح تر از من هم استفاده کنید تا برسد به نادر فریادشیران که هیچ اهلیتی با ورزش و به خصوص فوتبال ایران ندارد! 

خدایا خودت چاره ساز باش، به این آقایان امیدی نیست... 

نادر فریادشیران، بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران