به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه در غیاب رامین رضاییان در فهرست نفرات خود از ساعت ۱۷:۰۵ امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه در حالی مقابل الوکره قرار می‌گیرد که این تیم هم امید ابراهیمی را به‌عنوان بازیکن ایرانی در لیست بازیکنانش دارد.

 

رامین رضاییان که در نقل و انتقالات زمستانی بازگشت نافرجامی به پرسپولیس داشت و با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد به جمع سرخ‌پوشان برنگشت، همچنان در فهرست نفرات تیم السیلیه دیده نمی‌شود و مقابل الوکره بازی نمی‌کند.

 

این بازیکن ایرانی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر ۱۳ بازی انجام داده که طی این مدت دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داشته ولی در سه دیدار اخیرشان جزو فهرست السیلیه نبود که امشب این روند برای او ادامه دارد.

 

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره نیز که مثل رضاییان در ۱۳ مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و در سه دیدار هم به دلیل محرومیت حضور نداشته، پس از غیبت در بازی گذشته برابر السد، امروز در ترکیب جدال با یاران رضاییان قرار گرفته است.

 

السیلیه با هفت امتیاز در رده دوازدهم و آخر جدول لیگ ستارگان قطر جای گرفته و یاران ابراهیمی نیز ۲۸ امتیازی و تیم سوم جدول هستند که در صورت برتری در بازی امروز جایگاه خود را حفظ می‌کنند.