پورعلی گنجی پیراهن ابراهیمی را بر تن می کند

مرتضی پورعلی گنجی با وجود مدافع بودن علاقه شدیدی به پیراهن شماره 8 دارد که معمولا این شماره بر تن یک هافبک یا مهاجم می رود با این حال پورعلی گنجی از این پیراهن بهره می برد.

به گزارش طرفداری، وقتی پورعلی گنجی به پرسپولیس امد، رضا اسدی صاحب پیراهن شماره 8 سال گذشته در آستانه ترک این تیم بود اما حالا خبر آمده که یحیی گل محمدی آماده ادامه قرار داد اسدی در پرسپولیس است.
از دردسرهای رضا اسدی ناشی از دستمزد بالا و کارآیی اندک در پرسپولیس یکی هم مشکلی است که برای پورعلی گنجی و شماره محبوبش پیش آمده است، احتمالا حالا در حضور رضا اسدی در پرسپولیس، این پورعلی گنجی است که باید از خیر پیراهن شماره 8 گذشته و پیراهن علیرضا ابراهیمی را در صورت جدایی او از تیم پرسپولیس بر تن کند.

اگر ابراهیمی با شماره 5 هم بماند که احتمال آن بعید است باید گفت که پورعلی گنجی می تواند پیراهن شماره 18 را که سال گذشته بر تن شریفی بود و حالا بعد از جدایی او بدون مدعی مانده است را بر تن کند.

پرسپولیس در حال حاضر شماره 7 را پیشکش سروش رفیعی کرده است و با رفتن سیدجلال حسینی هم پیراهن 5 تاریخی او را یا پورعلی گنجی یا گولسیانی بر تن خواهند کرد. تیم فوتبال پرسپولیس با جذب چند ستاره نامدار پیشتاز فصل نقل و انتقالات است، سال آینده سعید صادقی هم مرد شماره 21 پرسپولیس خواهد بود.