به نظر می‌رسد با اینکه رافائل گریرو علاقه به ماندن در دورتموند دارد اما سران این تیم نام او را در لیست فروش‌شان قرار داده‌اند

بروسیا دورتموند برای تقویت پست دفاع چپ خود علاقه دارد تا یکی از بین رامی بن سبعینی و داوید رائوم را به خدمت بگیرد. هر چند که زنبور‌ها بیش‌تر به جذب رائوم علاقه دارند. اما دورتموند برای انجام این انتقالات ابتدا باید یکی از بین رافائل گریرو و نیکو شولتز را بفروشد.

طرفداری | به گزارش پاتریک برگر از اشپورت آینس، رافائل گریرو علاقه دارد در بروسیا دورتموند باقی بماند اما تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی سران این باشگاه آلمانی برای تمدید قرارداد به دست گریرو نرسیده است. بروسیا دورتموند پیشنهادات 20 میلیون یورویی را برای فروش گریرو بررسی خواهد کرد. گفتنی است که قرارداد گریرو سال دیگر با دورتموند به پایان می‌رسد.

تمدید قرارداد جیمی باینو گیتنس

در ادامه گزارش پاتریک برگر به وضعیت این بازیکن جوان بروسیا دورتموند اشاره شده است. این وینگر راست 17 ساله به محض آنکه در 8 آگوست تولد 18 سالگی خود را جشن بگیرد، قراردادش به مدت 3 سال دیگر با بروسیا دورتموند تمدید خواهد شد. قرارداد فعلی او تا سال 2023 اعتبار دارد. سران دورتموند از قبل با نمایندگان این بازیکن در این‌باره مذاکره کرده‌اند. گفتنی است که در دورتموند جیمی باینو گیتنس را جانشینی برای جیدون سانچو می‌بینند. این بازیکن سال 2020 درست مانند سانچو از آکادمی منچسترسیتی به بروسیا دورتموند پیوست.