بعد از این که پرسپولیسی ها از جذب یک هافبک دفاعی تازه ناکام شدند برای رضا اسدی پیغام فرستادند که قرارداد خود را تمدید کند

حالا با ناکامی در جذب گادوین منشا و سخت شدن احتمال حضور کاسیانو در پرسپولیس شانس نفراتی مثل وحدت حنانوف و شرزود تمیروف برای حضور در تیم پرسپولیس امسال بیشتر شده است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حال حاضر یک بازیکن خارجی قطعی دارد که این بازیکن گئورگی گولسیانی است، منوچهر صفروف به طور قطع از ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس کنار خواهد رفت اما وحدت حنانوف و شرزود تمیروف در اتاق انتظار قرار گرفته اند تا در صورت جذب نشدن سهمیه بازیکنان خارجی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای سال آینده حضور یابند.

بنابراین پرسپولیس فعلا برای سال آینده مردانی مثل مهدی عبدی، حامد پاکدل و مهدی ترابی را در کنار شرزود تمیروف در خط حمله دارد، به نمایندگان منطقه ای که کشورهای تاجیکستان و ازبکستان در آن قرار دارند اتحادیه کافا اطلاق می شود و بر این اساس باید گفت شانس نمایندگان کافایی پرسپولیس برای حضور در ترکیب پرسپولیس سال آینده بیشتر خواهد شد.

پرسپولیس به جز خط حمله خود در سایر خطوط ظاهرا بازیکنان مورد نظر را برای سال آینده جذب کرده است و حالا یارگیری پرسپولیس در مرحله جذب بازیکن خارجی متوقف شده است.