گری نویل و جیمی کاراگر دو کارشناس انگلیسی شبکه اسکای اسپورتس انگلیس در فضای مجازی با یکدیگر وارد درگیری لفظی شدند و دلیل آن هم چیزی نبود جز درخواست اخیر کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد برای موافقت با خروج او.

درخواست اخیر ستاره پرتغالی از منچستریونایتد برای موافقت با فروشش در صورت دریافت یک پیشنهاد قابل قبول در حالی که هنوز یک سال دیگر به پایان قراردادش مانده و کمتر از یک سال از زمان پیوستن‌اش به شیاطین سرخ گذشته، بزرگترین شوکی بوده که از زمان بازگشایی پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا شکل گرفته است. این موضوع بهانه‌ای به دست هواداران رقبای من‌یونایتد داد تا به این تیم طعنه بزنند و جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول یکی از آنها بود.

کاراگر در توئیتر نوشت: رونالدو دقیقاً همان کاری را انجام داد که من انتظارش را داشتم؛ او گل زد اما با ورودش منچستریونایتد تیم بدتری شد. درخواستش برای رفتن هم این فرضیه که او تابستان سال گذشته به خاطر عشقش به منچستریونایتد حاضر نشد به منچسترسیتی برود را از بین می‌برد.

خیلی طول نکشید که اظهارات کاراگر درباره رونالدو با واکنش همکارش گریل نویل مواجه شد. مدافع سابق منچستریونایتد در پاسخ به توئیت کاراگر نوشت: می‌فهمم. شماها خودشیفته‌اید. رونالدو می‌تواند سیتی را به خاطر یونایتد رد کرده باشد، چون او آنها (یونایتد) را بیشتر دوست دارد، حتی اگر تابستان امسال بخواهد برود. او قبلاً هم از منچستریونایتد رفت اما آن موقع هم باشگاه را دوست داشت. از شنبه شبت و دوره کوتاه موفقیت‌تان (طعنه به ناکامی طولانی لیورپول برای کسب جام پیش از قهرمانی‌اش در اروپا با هدایت یورگن کلوپ در سال 2020) لذت ببر.

اظهارات نویل اما نتوانست کاراگر را متقاعد کند و او در توئیتی دیگر نوشت: سیتی او را نمی‌خواست ای دلقک. ضمن اینکه خود تو همان کسی بودی که وقتی رونالدو برگشت مدام می‌گفتی بازگشت او مثل آمدن الویس [پریسلی] (اسطوره موسیقی آمریکا) به منچستر است! الویس اما ساختمان را ترک کرده است (ایموجی خنده).

نویل به پیام دوم کاراگر هم واکنش نشان داد؛ البته برای خاتمه دادن به جنگ لفظی. او با نوشتن عنوان یکی از ترانه‌های الویس پریسلی «کمی گفت‌وگوی کمتر» این جدال را به پایان رساند.

رونالدو که فصل گذشته با ثبت 18 گل ، برترین گلزن و جزو بهترین بازیکنان منچستریونایتد بود، تا به حال هرگز در لیگ اروپا بازی نکرده است و اگر مخالفت منچستریونایتد با رفتن او ادامه داشته باشد، ستاره 37 ساله این تجربه را هم کسب خواهد کرد.