عشق به فرهاد مجیدی یکی از سوژه های جانبی خط داستانی فیلم ملاقات خصوصی است!

در فیلم ملاقات خصوصی که تا به امشب یکی از فیلم های محبوب تماشاگران در جشنواره فیلم فجر بوده، بازیگر نقش اول زن اعتراف می کند عاشق فرهاد مجیدی است!

به گزارش طرفداری، بیرو که به یک مقطع از زندگی علیرضا بیرانوند می پردازد، فیلم فوتبالی جشنواره فجر است اما در این جشنواره غیر از بیرانوند، فرهاد مجیدی هم سوژه شده است، با این تفاوت که فرهاد مجیدی در جشنواره حضور ندارد و فیلمی هم درباره نوجوانی یا هیچ مقطعی از زندگی او ساخته نشده اما در فیلم ملاقات خصوصی ساخته امید شمس که تا امشب یکی از فیلم‌های صدرنشین جدول آرای مردمی جشنواره است، بازیگر نقش اول زن می گوید در نوجوانی عاشق فرهاد مجیدی بوده و برای آنکه مجیدی را از نزدیک ببیند، موهایش را پسرانه کوتاه می کرد و همیشه به ورزشگاه می رفت!

پریناز ایزدیار نقش این شخصیت را بازی می کند و بازیگر مقابلش هم هوتن شکیبا است.

فیلمنامه ملاقات خصوصی را امید شمس با همکاری علی سر آهنگ و بهمن ارک نوشته و پریناز ایزدیار نقش زنی را بازی می کند که از فرط عشق به فرهاد مجیدی، در نوجوانی موهای خود را پسرانه کوتاه می کرد و به ورزشگاه می رفت. هوتن شکیبا که در فیلم نقش همسر او را ایفا می‌کند، تصور می کرد همسرش به عشق فوتبال با تیپ پسرانه به ورزشگاه می رفت اما پریناز ایزدیار در روند فیلم اعتراف می کند از عشق به فرهاد مجیدی، لباس پسرانه می پوشید و راهی ورزشگاه می شد.