نادر فریادشیران به شدت از صحبت های حسن عباسی انتقاد کرده است

طی روزهای گذشته ویدیویی از حسن عباسی منتشر شد که او در بخشی از صحبت هایش به بازیکنان فوتبال توهین کرد و همین موضوع واکنش فوتبالیست ها و پیشکسوتان مختلف را در پی داشته است.

به گزارش طرفداری، نادر فریادشیران در پاسخ به صحبت های حسن عباسی به طرفداری گفت:

ایشان چه اطلاعاتی از خانواده های فوتبالیست ها دارد؟ چه کاره هستند که هر وقت بیکار می شوند راجع فوتبالیست ها اظهار فضل می کنند؟ یعنی در این مملکت کسی نیست جلوی این آقا را بگیرد؟ این همه فوتبالیست بسیجی، سپاهی و ... هستند. می توانم ده ها نفر را اسم ببرم که خانواده محترم آنها با حجاب هستند. این آقا چه کاره است که به همه فوتبالیستها بی احترامی می کند؟

نادر فریادشیران در ادامه گفت:

آقای سردار آجورلو، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال شما و امثال شما باید جواب این آقا را بدهید. وریا غفوری درباره مشکلات معیشتی مردم بزرگوار ایران حرف حق زد، چه برخوردی با کاپیتان تیم شد؟ به عبارت ساده بگویم اخراجش کردید. چرا برابر حرفهای توهین آمیز این آقا همگی سکوت می کنید؟

نادر فریادشیران در ادامه گفت:

خانواده ورزش و فوتبال ایران 2200 شهید دارد. به بیش از 2200 خانواده شهید توهین شده است. توهین به شهدا جرم است، می دانستید؟ 

دروازه بان و مربی اسبق تیم ملی در خاتمه گفت:

کاش حسن عباسی از سردار شهید حسن تهرانی مقدم حیا می کرد. شهید تهرانی مقدم در فوتبال ایران مدیریت کرد و خودش را فوتبالی می دانست. کاش ایشان حرمت شهید تهرانی مجد را نگه می داشت که بازیکن تیم ملی بود، ایشان به سردار آجورلو، سردار کوثری، سردار ملاحی، درخشان، عزیز محمدی، شهسواری، رحمان احمدی، دنیا مالی، کیومرثی، میرزایی و حاجی علیپور که به خانواده فوتبال آمدند و خودشان را فوتبالی می دانند توهین کرده است. به نظرم این عزیزان باید جواب اهانت های او را بدهند.