عضو تأثیرگذار کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جلسه مهم این کمیته با مسئولان وزارت ورزش غایب بود.

قاسمپور صحبت هایی را عنوان کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، ابراهیم قاسم‌پور، در مورد جلسه اخیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال با مسئولان وزارت ورزش برای بررسی شرایط فعلی تیم ملی که شنیده می‌شود اعضا روی همکاری دراگان اسکوچیچ با این تیم در آینده برایند مثبتی نداشتند، اظهار داشت:

من آن روز در آبادان بودم و همین الان به تهران رسیدم. البته به من دیر اطلاع دادند که قرار است چنین جلسه‌ای برگزار شود و متاسفانه نتوانستم بلیت پرواز تهیه کنم. به دلیل پروازهای حجاج، پرواز از آبادان به تهران کم بود و چندان از محتوای این جلسه خبر ندارم.

وی در مورد اینکه آیا سایر اعضای کمیته فنی او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جریان جزئیات جلسه قرار ندادند، پاسخ داد:

در این مدت در آ‌بان و درگیر تیم صنعت نفت بودم و تماسی با سایر اعضای کمیته فنی نداشتم. البته برخی مدیران فدراسیون و اعضای کمیته فنی در جلسه با وزارت ورزش حضور داشتند، اگر هم بحثی بوده بهتر است سخنگوی فدراسیون یا وزارت ورزش آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کند.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال اضافه کرد:

باز هم تاکید می‌کنم در آن جلسه نبودم و صحبتی با سایر اعضای کمیته فنی نداشتم.

قاسم‌پور در مورد بستری شدن عبدالرضا برزگری گزینه مربیگری صنعت نفت آبادان در بیمارستان توضیح داد:

در حال حاضر شرایط او بد نیست، قرار بود امروز دکتر از برزگری اسکن و ام آر ای برزگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببیند و سپس ادامه درمانش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیرنظر دکتر متخصص خود پیگیری کند، زیرا قبلا زیر نظر این پزشک جراحی کرده بود، امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد.

مدیر فنی تیم نفت آبادان در مورد اینکه آیا با این وضعیت برزگری به کادر فنی اضافه خواهد شد گفت:

بعید می‌دانم، زیرا ایفمارک محدودیت‌هایی برای افرادی که چنین مشکلاتی دارند ایجاد می‌کند و به همین دلیل قوانین مدنظر ایفمارک شامل حال برزگری هم خواهد شد.