درحالی که تیم های رقیب پرسپولیس در پست هافبک دفاعی دستشان پر است اما در لیست سرخهای تهرانی تنها دو هافبک دفاعی دیده می شود.

پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی حداقل به یک بازیکن دیگر نیاز دارد.

به گزارش طرفداری، کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک تنها بازیکنان تخصصی پرسپولیس در پست هافبک دفاعی هستند و بی تردید آغاز فصل با حضور همین دو بازیکن کار پر ریسکی است.

اگرچه رضا اسدی و مهدی شریفی نیز فصل قبل در پرسپولیس بازی کردند اما با جدایی شریفی و احتمال منتفی شدن تمدید قرارداد با اسدی، گل محمدی فقط سرلک و کامیابی نیا را برای بازی در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد. آن هم درحالی که شنیده می شود پرسپولیس فصل بعد به احتمال زیاد ممکن است با دو هافبک دفاعی ثابت بازی کند و باید دو بازیکن آماده دیگر در این پست داشته باشد. به هرحال پست هافبک دفاعی پست بسیار حساسی است که امکان مصدومیت و محرومیت بازیکنانی که در این منطقه بازی می کنند. از این رو گل محمدی در صورت استفاده از دو هافبک دفاعی همزمان در بازی ها، باید ۴ بازیکن همتراز در این پست داشته باشد!

این اتفاقات درحالی رقم خورده که رضا اسدی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد و به نظر می رسد کادرفنی باید از نفرات غیرتخصصی مثل هنانوف در هافبک دفاعی بهره ببرد.

به تمام اینها اضافه کنید که محمد بیرانوند بازیکن ۲۷ ساله و  بزرگسال شهرداری همدان نیز به عنوان بازیکن تستی در تمرینات حضور پیدا کرده و احتمال جذب او نیز وجود دارد.

گفتنی است خدابنده لو و مهدی حسینی دو گزینه یحیی بودند که حضورشان منتفی شده است. خدا بنده لو به گل گهر رفت و حسینی تحت قرارداد با مس بود و امکان جذب او فراهم نشد.

از این رو به نظر می رسد بحران در هافبک دفاعی پرسپولیس جدی است و بی تردید گل محمدی باید برای آن فکری بیاندیشد.