کمیته المپیک طی حرکتی قابل ستایش اقدام به گردآوری عکس های بی نظیر استاد ابوالقاسم فارسی، پیر دیر عکاسان ایرانی کرده است

تیم ملی فوتبال ایران در المپیک مونترال بهترین تجربه جهانی خود را سپری کرد.

به گزارش طرفداری، در این مسابقات تیم ملی ما برابر کوبا 1-0 برنده شد، با لهستانی که تیم سوم جهان بود و در این مسابقات هم دوم شد 3-2 بازنده شدیم و برابر شوروی سابق هم 2-1 باختیم.

عکس هایی از استاد قاسم فارسی را که به همت کمیته المپیک گرداوری شده است را از تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات مرور می کنیم.

در عکس مطلب و اصلی، تیم ملی ایران را می بینیم که در مونترال به صورت تیمی عکسی به یادگار گرفته که به جز ملی پوشان و مربیان، حضور استاد حسین صدقیانی به عنوان سرپرست و دکتر تقی زرکش به عنوان پزشک در آن قابل توجه است.

همچنین کلاه مکزیکی علی پروین هم بسیار جالب است. 

ایستاده از راست : ناصر نورایی، علی پروین، نصرالله عبداللهی، پرویز قلیچ خانی، علیرضا خورشیدی، مرحوم حسین صدقیانی (سرپرست)، حشمت الله مهاجرانی (مربی)، منصور رشیدی، مرحوم ناصر حجازی، مرحوم غلامحسین مظلومی، سهام میر فخرایی، غفور جهانی، مرحوم تقی زرکش (پزشک)، اصغر شرفی (مربی)

نشسته از راست : حسن نایب آقا، مرحوم علیرضا عزیزی، آندرانیک اسکندریان، ابراهیم قاسم پور، حسن نظری، حسن روشن، بیژن ذوالفقارنسب

در تصاویر دیگر شاهد حضور و درخشش علیرضا خورشیدی گوش چپ خوب تیم فوتبال هما و پرویز قلیچ خانی کاپیتان تیم که برابر شوروی گل ایران را از نقطه پنالتی زد هستیم. 

در مسابقات المپیک مونترال کاروان ورزش ایران عملکرد خوبی نداشت و حتی یک طلا هم نگرفتیم، در عوض فوتبال ما با صعود به یکچهارم نهایی مسابقات بهترین دوران خود را چنان که گفتیم در یک آوردگاه بین المللی به نمایش گذاشت.