بایرن مونیخ در تیرماه سال 1351 یک روز بعد از قهرمانی ملی پوشانش در مسابقات جام ملتهای 1972 اروپا به ایران آمد و یک دیدار دوستانه با تیم منتخب تهران انجام داد

تیم بایرن مونیخ برابر تیم منتخب تهران 6-3 بازنده شد، سالها بعد بکن باوئر در مصاحبه ای اعلام کرد که در تهران همه مست بودیم!

به گزارش طرفداری، این حرف بکن باوئر در واقع توهینی بود به فوتبال ایران که با تمام انگیزه به مصاف تیم فوتبال بایرن مونیخ آمده بود، اما بدانید از بایرن مونیخی ها که با بازیکنان مست و سرخوش از قهرمانی در اروپای 1972 به تهران آمدند و بعد از بازی هم کارشان مثل پله، حضور در مجالس شبانه و جمله عکس گرفتن با هنرپیشگان و بازیگران فیلم های تبلیغاتی بود.

در تصویر مطلب، مهناز بازیگر معروف فیلم های تبلیغاتی بین بکن باوئر و گردمولر ایستاده است و با آنها عکس گرفته است، این مهناز همان کسی است که عکس 2 نفره اش با صفر ایرانپاک باعث سیلی خوردن او از علی عبده شده بود.

علی عبده در اعتراض به عکسی که یک بار مهناز با صفر ایرانپاک گرفته بود در محوطه بولینگ عبده یک سیلی به او زده بود.

به هر حال این هم روزگاری در فوتبال ما بود که گذشت و البته امروز هم فوتبال ما حاشیه های بی شماری دارد اما خدا را شکر کسی مست بازی نمی کند و به خاطر عکس گرفتن با بازیگر فیلم های تبلیغاتی سیلی نمی خورد!