ماجرای اختلاف برخی ملی پوشان باعث نگرانی پرسپولیسی ها نیز شده است

علنی شدن برخی اختلافات بین بازیکنان تیم ملی که بعضی از آن ها نیز در پرسپولیس حضور دارند، باعث نگرانی مدیران و طرفداران این تیم شده است.

به گزارش طرفداری، این یک واقعیت است که تیم ملی فوتبال ایران اسیر برخی اختلاف نظرها شده و همین موضوع می تواند ضربه های جبران ناپذیری به پیکره تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 قطر وارد کند.

همین موضوع باعث شده نگرانی هایی نیز در سطح مدیریت و به ویژه بین هواداران پرسپولیس ایجاد شود. به هرحال تعدادی از همین نفرات تیم ملی که دچار اختلاف نظر هستند در پرسپولیس توپ می زنند و این نگرانی وجود دارد که دامنه این اختلافات به مجموعه تیمی پرسپولیس نیز کشیده شود.

برهمین اساس وظیفه یحیی گل محمدی، دستیارانش و همین طور کادر سرپرستی تیم به شدت سنگین تر شده و هواداران پرسپولیس در فضای مجازی این توقع را مطرح کرده اند که کادرفنی و سرپرستی پرسپولیس هرچه سریع تر به این قضیه ورود کرده و بین بازیکنان اتحاد و یکدلی موردنظر خود را پیاده کنند.

باید منتظر بود و دید واکنش گل محمدی و بقیه مربیان پرسپولیس به این حواشی اخیر چه خواهد بود.

در اتفاقات اخیر تیم ملی ایران، علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و سعید صادقی خواهان حفظ اسکوچیچ بودند و در تیم سردار آزمون حضور داشتند و در آن سو مرتضی پورعلی گنجی در تیم مهدی طارمی بود. وحید امیری هم خواهان برقراری آرامش در تیم ملی شده بود و استوری هیچ کدام از دو گروه را بازنشر نکرده بود.