احمد زنده روح که نامش این روزها پیرامون پرسپولیس مطرح شده هم 30 ساله است، هرچند جذب این بازیکن برای پرسپولیس در مقطع فعلی شدنی نیست

پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل و انتقالات لیگ برتر داشته است و حالا احمدرضا زنده روح هم گزینه حضور در تیم فوتبال پرسپولیس شده، البته حضور این بازیکن در پرسپولیس دور از ذهن است چرا که او در مصاحبه ای تاکید کرده سرباز فجرسپاسی است و حتی اگر سربازی فجر نبود هم یک سال دیگر با گل گهر سیرجان قرارداد دارد.

به گزارش طرفداری، احمد زنده روح که به خاطر خدمت سربازی امسال مجبور شد در تیم فجر شهید سپاسی بازی کند، 30 ساله است. این بازیکن متولد 18 تیرماه سال 1371 است و دیروز 30 ساله شده است، پرسپولیس با وجود یک فصل خوب نقل و انتقالات یک مشکل هم در روند حرکتی خود دارد و آن هم جذب بازیکنان با سن و سال بالا است.

با وجود رفتن نفراتی مثل حامد لک، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی و رامین رضائیان از جمع مردان بالای 30 سال پرسپولیس، این تیم با گرفتن گولسیانی، پورعلی گنجی، سروش رفیعی و در حالی که بیرانوند و اسماعیلی فرد هم به زودی 30 ساله خواهند شد و سعید صادقی که 29 ساله است، نقیصه خود در داشتن بازیکن بالای 30 سال را جبران کرده است!

پرسپولیس برای آین که روحیه شاداب تری داشته باشد باید یکی دو بازیکن جوان را به فهرست خود اضافه کند چرا که به جز 30 ساله های تازه تیم، آنها از وجود مردانی مثل کامیابی نیا، وحید امیری، آل کثیر که البته سرنوشت او مشخص نیست، عالیشاه، پاکدل و... هم دارند که همگی بالای 30 سال دارند.