شایعات جدایی عارف غلامی بازیکن ملی‌پوش استقلال که مورد توجه یک باشگاه قطری قرار گرفته با غیبت این مدافع در تمرینات آبی‌پوشان قوت بیشتری گرفته است. مدافع ۲۵ ساله استقلال که سومین سال حضورش در این تیم را پشت سر گذاشت، روز گذشته غایب سرشناس اولین تمرین آبی‌پوشان پایتخت بود. این غیبت در حالی رخ داد که رسانه های قطری در روزهای گذشته خبر از توافق غلامی با العربی می‌دادند اما این بازیکن با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به این اخبار واکنش نشان داد و تاکید کرد که فقط یک اتفاق غیر منتظره می‌تواند او را از استقلال جدا کند.

با این حال دومین روز تمرینات استقلال امروز در نوبت صبح پیگیری شد و باز هم خبری از غلامی نبود تا مدافع جوان و ملی پوش استقلال همچنان در بلاتکلیفی به سر ببرد.

در این بین شنیده می‌شود ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که در خط دفاعی در حال حاضر از چشمی و سیلوا و حسینی بهره می‌برد، در تماس با مدیران استقلال بر حفظ مدافع ملی پوش تیمش تاکید داشته تا بدین ترتیب احتمال تمدید قرارداد عارف غلامی در روزهای آینده بیشتر از اخبار مربوط به جدایی‌اش باشد که طی روزهای اخیر و پس از سفر خارجی این بازیکن قوت گرفته است.