نام نویسی انتخابات فدراسیون به پایان رسید.

مهلت نام نویسی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید و در این بین پنج کاندید به صورت رسمی و یک کاندید هم به صورت غیررسمی در لیست نهایی مدعیان ریاست فدراسیون فوتبال حضور دارند.

به گزارش طرفداری،  فرصت نام نویسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی به پایان رسید که مدعیان ناشناس ریاست نتوانستند 5 فرم تاییدیه فراهم کنند و در لیست نهایی قرار نگرفتند. سعید نحوی، کارمند فدراسیون فوتبال که اولین نفر برای انتخابات نام نویسی کرد امروز برای ارائه تاییدیه ها به فدراسیون نرفت و اتوماتیک وار از لیست حذف شد. آیدین رستمی و محمد امامی نیز که چهره های ناشناس انتخابات بودند موفق به تهیه تاییدیه نشدند تا حضورشان در حد یک مانور تبلیغاتی باقی بماند. مسعود حیدرزاده که سابقه همکاری با کمیته آموزش را داشت هم موفق به تهیه فرم پنجم نشد و از لیست نهایی بازماند تا خروجی نام نویسی انتخابات 5 نامزد رسمی و یک نامزد غیررسمی باشد.

با نامزدهای نهایی انتخابات و نواب پیشنهادی شان آشنا شوید:

(فهرست بر اساس حروف الفبا تنظیم شده و نامزد ها هیچ گونه اولویت یا برتری نسبت به هم ندارند)

  • محمد آخوندی

محمد آخوندی 10 دقیقه مانده به پایان مهلت نام نویسی وارد ساختمان فدراسیون شد و هیچ فرم تاییدیه ای هم نداشت اما با همکاری حسن کامرانی فر ثبت نام کرد. گفته می شود نواب رییس او مهدی محمد نبی و میرشاد ماجدی هستند! دو نماینده از دو جبهه مخالف هم...

  • علیرضا اسدی

نایب رئیس اول: صادق رئیسی‌کیا
نایب رئیس دوم: امیررضا واعظ‌آشتیانی

  • مهدی تاج

نایب رئیس اول: مهدی محمدنبی
نایب رئیس دوم: منصور قنبرزاده

  • میرشاد ماجدی

نایب رئیس اول: عباس صوفی
نایب رئیس دوم: صادق درودگر

  • عزیز الله محمدی

نایب رئیس اول: علی فتح‌الله‌زاده
نایب رئیس دوم: محمدرضا کافی

  • امیر واعظ آشتیانی

نایب رئیس اول: علیرضا اسدی
نایب رئیس دوم: صادق رئیسی‌کیا

نکته جالب این است که از این جمع 6 نفره فقط عزیز محمدی شنبه برای انتخابات ثبت نام کرد و بقیه کاندیدا امروز برای نام نویسی یا تکمیل مدارک به فدراسیون فوتبال رفتند.