فوتبال ایران شرایط بسیار بدی را در آستانه بازی های جام جهانی تجربه می کند

بین تیم هایی که به جام جهانی صعود کرده اند، تنها کشوری که هم رییس فدراسیون و هم سرمربی تیم ملی اش تا جام جهانی تغییر خواهد کرد ایران است.

به گزارش طرفداری، ما نمی گوییم باید نفرات قبلی می ماندند چون آن ها با عملکرد خودشان باعث شدند فوتبال ایران دنده عقب برود و حاشیه های زیادی به وجود بیاد. مشکل ما از اساس باند بازی ها و روابط درونی است که حالا فوتبال مان به این روز افتاده است.

قراردادهای اعجاب آور، روابط مخفی درون فدراسیون، فساد، جادوگری و... همه باعث شد وضعیت فوتبال ما در یک سال گذشته به گونه ای باشد که حالا در آستانه مسابقات جام جهانی هم رییس فدراسیون و هم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دچار تغییر شوند.

امروز تیم ملی فوتبال ما تفاوت عمده ای با 31 تیم دیگر حاضر در مسابقات جام جهانی دارد، شاید تا روز جام جهانی فوتبال یکی دو سرمربی تغییر کنند اما به طور قطعی آن چه کاملا روشن است این است که ایران تنها کشوری خواهد بود که با رییس فدراسیون و سرمربی جدید پا به جام جهانی می گذارد.

تیم ملی فوتبال با چنین شرایطی، متفاوت ترین تیم حاضر در جام جهانی خواهد بود. ایران وقتی وارد مرحله نهایی بازی های انتخابی جام جهانی شد، عزیزی خادم رییس فدراسییون بود و سکان هدایت ملی پوشان هم به عهده اسکوچیچ بود.

البته طبق ادعای اعضای فدراسیون فوتبال، هنوز برکناری اسکوچیچ قطعی نشده و تصمیم نهایی را هیات رییسه خواهد گرفت.