آکانجی به دنبال جدایی از دورتموند است اما فعلا باشگاهی به طور جدی به این بازیکن علاقه نشان نداده است. تاکنون هیچ پیشنهادی برای آکانجی به دست زنبور‌ها نرسیده است

با پیوستن نیکلاس زوله و نیکو اشلوتربک به دورتموند و همچنین حضور متس هوملس، به نظر نمی‌رسد که مانوئل آکانجی دیگر جایی در ترکیب بروسیا دورتموند داشته باشد و اکنون نیز به دنبال جدایی از این باشگاه است.

طرفداری | به گزارش روهر ناخریشتن، از زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بروسیا دورتموند تاکنون هیچ پیشنهادی برای مانوئل آکانجی دریافت نکرده است. برنامه‌های ادین ترزیچ در خط دفاعی شامل متس هوملس، نیکو اشلوتربک و نیکلاس زوله می‌شود و اگر آکانجی از دورتموند جدا نشود، این مربی نمی‌خواهد بازیکنی در حد و اندازه او در تیم روی سکو‌ها حضور داشته باشد و به دلیل کمبود زمان بازی‌اش، ناراضی باشد.

باشگاه جدید آکانجی فعلا نامشخص است. این بازیکن همچنین علاقه‌ای به تمدید قراردادش با دورتموند ندارد و قصد دارد هم از نظر ورزشی و هم از نظر مالی، پیشرفت کند. هنگامی که از او در مورد آینده‌اش پرسیده شد، گفت: ((من هم نمی‌دانم!)). منچستریونایتد و اینتر به این مدافع 26 ساله علاقه‌مند هستند. با این حال در منچستر، اریک تن هاخ به طور فعال اهداف و گزینه‌های تهاجمی را دنبال می‌کند و اینتر نیز ترجیح می‌دهد تا آکانجی را سال دیگر پس از به پایان رسیدن قراردادش، در یک انتقال رایگان به خدمت بگیرد. نراتزوری همچنین شرایط جذب دن اکسل زاگادو بازیکن سابق دورتموند را نیز بررسی کرده است. 

  • بیش‌تر بخوانید: اینتر جذب گلیسون برمر را به مانوئل آکانجی ترجیح می دهد