به نظر می‌رسد شرایط رافائل گریرو در بروسیا دورتموند تغییر کرده باشد

بروسیا دورتموند در این پنجره برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب داوید رائوم بود و برای اینکار نیاز داشت تا یکی از بین رافائل گریرو و نیکو شولتز را به فروش برساند.

طرفداری | به گزارش پاتریک برگر از اشپورت آینس، انتظار نمی‌رود که داوید رائوم در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی از هوفنهایم به بروسیا دورتموند بپیوندد. در قرارداد رائوم با هوفنهایم یک بند آزاد سازی 35 میلیون یورویی وجود دارد اما این بند از تابستان آینده می‌تواند، فعال شود. در این شرایط رافائل گریرو در دورتموند ماندنی می‌شود و همچنین دو بازیکن با استعداد و جوان دیگر مانند پرینس آنینگ و تام روته برای پست دفاع چپ در ترکیب دورتموند، وجود دارند.

بیش‌تر بخوانید: 

  • حضور گریرو در لیست فروش دورتموند
  • عزم جدی دورتموند برای جذب داوید رائوم

دورتموند در تلاش برای خلاص شدن از نیکو شولتز

همچنین بیلد و پاتریک برگر در خبری مشابه با یکدیگر مدعی شدند که در حال حاضر باشگاهی علاقه‌مند به جذب نیکو شولتز نیست. پرس و جو‌هایی در مورد شرایط این بازیکن انجام شدند اما شولتز به هیچ یک از آن‌ها واکنشی نشان نداده است. این مدافع در کمپ تمرینات پیش فصل دورتموند حضور خواهد داشت اما سران این باشگاه به او برای جدایی از دورتموند فشار می‌آورند. باشگاه به این سناریو فکر می‌کند که شولتز را سکو نشین کنند. با وجود تام روته و پرینس آنینگ، ادین ترزیچ جایگزین‌های گریرو را در اختیار دارد. به همین خاطر به شولتز گفته شده که آینده‌ای در دورتموند نخواهد داشت.