به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار پیش از برگزاری این مسابقه آخرین تمرین را در زمین ورزشگاه فروتن ( ملت سابق) برگزار کردند و سپس برای رعایت هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند تا روز آینده در مصافی دوستانه با گل گهر سیرجان در ورزشگاه کارگران بازی کنند.


مهدی تارتار هم‌چنین برای این مسابقه تدارکاتی چند بازیکن تیم امید را هم، همراه تیم کرده تا بتواند در صورت امکان آن‌ها را نیز پیش از ورود دوباره تیمش به مسابقات لیگ برتر محک برند.

 


ذوب آهن در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی مقابل نفت در اصفهان شکست خورد که در هفته ابتدایی موفق به شکست این تیم در آبادان شده بود و حالا از ساعاتی دیگر وارد تهران می‌شود و پس از برگزاری دیدار دوستانه مقابل گل گهر، باید آماده مصاف با استقلال در لیگ برتر شود که یک‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.  


پیش از سفر به تهران قرار بود اعضای تیم فوتبال ذوب آهن به‌مدت یک هفته در تهران بمانند و در همین شهر آماده مصاف با شاگردان مجیدی شوند، اما در حال حاضر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه بازگشت به اصفهان و سفر مجدد به تهران است.