لیائو خواهان ماندن در میلان است اما تمدید قرارداد با او ساده نخواهد بود.

رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان مورد توجه چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته است. 

طرفداری | به گزارش دنیله لونگو، چلسی که قرار است کالیدو کولیبالی را از ناپولی به خدمت بگیرد، به جذب بازیکنی دیگر از سری آ به نام رافائل لیائو نیز علاقه دارد. توماس توخل، سرمربی آبی ها قصد دارد خط حمله تیم خود را تغییر دهد و این مربی آلمانی تمایلش را برای جذب بازیکن پرتغالی ابراز کرده است. در حال حاضر این فقط یک علاقه محسوب می شود زیرا میلان هنوز تماس رسمی از چلسی دریافت نکرده است. 

وضعیت تمدید قرارداد لیائو با میلان

علاوه بر چلسی، منچسترسیتی نیز به لیائو علاقه دارد اما با این وجود، وینگر سابق لیل که رابطه خوبی با مدیران روسونری و هم تیمی هایش دارد، خواهان ماندن در میلان است و تاکنون درخواست جدایی نکرده است. وجود بند فسخ 150 میلیونی در قرارداد لیائو با میلان نیز باعث می شود باشگاه ایتالیایی حداقل در تابستان امسال احساس نگرانی نکند اما پس از پایان نقل و انتقالات، تمدید قرارداد با این بازیکن 23 ساله که قرارداد فعلی اش تا تابستان 2024 معتبر است، باید در اولویت قرار بگیرد.

با این حال از آنجا که لیائو به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه با اسپورتینگ لیسبون در تابستان 2018، مجبور است 16.5 میلیون یورو به باشگاه پرتغالی بپردازد (رقمی که با بهره به 20 میلیون یورو نزدیک می شود)، تمدید شدن قرارداد او با میلان ساده نخواهد بود. در واقع، نمایندگان لیائو خواهان دستمزد 7 میلیون یورویی برای او به منظور تمدید قرارداد هستند درحالی که روسونری می تواند پیشنهادش را به حداکثر 6 میلیون یورو برساند. در نتیجه مذاکرات بین طرفین به منظور رسیدن به توافق باید در ماه های آینده ادامه پیدا کند.