رسانه طرفداری در سلسله مطالبی تحت عنوان پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال، به بررسی اتفاق هایی که به شکل پنهان حول محور انتخابات فدراسیون رخ می دهد، می پردازد. برای شروع با یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال آشنا می شوید که با 4 نامزد ریاست لابی کرده و به هر 4 نفر هم گفته از آنها حمایت می کند!

یکی از اعضای هیات رییسه روز آخر نام نویسی با 3 گزینه ریاست فدراسیون ملاقات کرد و به گزینه چهارم هم تلفنی گفت من از شما حمایت می کنم...

به گزارش طرفداری، یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال که حمایت های غیر اصولی اش از میرشاد ماجدی نقش پر رنگی در کج روی های سرپرست موقت فدراسیون داشته و متاسفانه گفته می شود تیم تولید محتوا هم برای تطمیع مزدوران مجازی، روی کارت هدیه های بی حساب او حساب باز می کند، در اقدامی جالب روز دوشنبه این هفته با 3 نامزد انتخابات ملاقات کرد و البته یک مکالمه تلفنی طولانی هم با نامزد چهارم داشت!

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که بی تردید غیر فوتبالی ترین عضو هیات رییسه محسوب می شود، روز دوشنبه را با ملاقات با نایب رییس پیشنهادی یکی از کاندیداها شروع کرد و به اتفاق او با یکی از نامزدها دیدار کرد. سپس وقتی فهمید تصمیم مهدی تاج برای شرکت در انتخابات جدی است، به دیدار مهدی تاج رفت و با ژست حامی جدی و هم پیمان جدید با او ملاقات کرد و همین که متوجه شد میرشاد زیر قول و قرارش زده و ثبت نام کرده، تمام بعدازظهر را هم کنار میرشاد ماجدی گذراند و جالب تر این که آخر شب هم مکالمه ای تلفنی با نامزدی داشت که تصور می کرد گزینه وزارت ورزش در انتخابات است و با گرفتن تایید از دولت در دقایق آخر قدم به صحنه رقابت گذاشته است!

البته این اولین باری نیست که این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، قواعد بازی را پشت پرده تغییر می دهد. او وقتی احساس کرد در حال حذف از هیات رییسه است، با کسی که مخالف جدی اش بود، ائتلاف کرد و با آرای حامیان او در هیات رییسه ماند اما سبد آرای خودش را با آن عضو هیات رییسه به اشتراک نگذاشت! در روزهایی که در هیات رییسه فدراسیون فوتبال دو دستگی شده بود، او با هر دو دسته نشست و برخاست داشت!

حالا هم او با تمام کسانی که احتمال می دهد در انتخابات هشتم شهریور ماه برنده شوند، وارد لابی شده و البته لابی تازه ای را هم با اطرافیان دراگان اسکوچیچ آغاز کرده است!