تیم های پرسپولیس و نساجی در حالی در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند که سرمربیان این دو تیم تا همین چند روز قبل، همکار بودند...

حمید مطهری که به تازگی بعد از دریافت پیشنهاد دوباره سرمربیگری نساجی از پرسپولیس و یحیی گل محمدی جدا شد، سه شنبه این هفته در دیداری دوستانه مقابل یحیی گل محمدی قرار می گیرد.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی و حمید مطهری سه شنبه بیست و هشتم تیرماه، پرسپولیس و نساجی را به مصاف هم می فرستند. این بازی قرار است عصر روز سه شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی، محل برگزاری تمرینات پرسپولیس، پشت درهای بسته انجام شود.

پرسپولیس که اردوی خارجی اش لغو شده است، در حال برگزاری بازی های تدارکاتی است. نساجی نیز پنجشنبه شب به اردوی چند روزه خود در مازندران پایان داد و از فردا در تهران تمرینات خود را پیگری می کند.

شاگردان حمید مطهری، بیست و هشتم تیر ماه با پرسپولیس و سوم مرداد ماه با ذوب آهن بازی می کنند و سپس پنج مرداد برای برپایی اردوی آماده سازی راهی ترکیه می شوند.

یحیی گل محمدی و حمید مطهری دو و نیم فصل در پرسپولیس کنار هم کار کردند و حالا بعد از قطع همکاری توافقی، خیلی زود مقابل هم قرار می گیرند.