بالاخره احمد نوراللهی مجوز ادامه همکاری با باشگاه اماراتی را از سرمربی جدید این تیم دریافت کرد.

به نظر می رسد نوراللهی بالاخره به خواسته اش برای ادامه همکاری با باشگاه شباب الاهلی رسید.

به گزارش طرفداری، بالاخره اخبار ضد و نقیضی که در مورد احمد نوراللهی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شد، به پایان رسید و عکس حضور او و قائدی در تمرینات شباب الاهلی منتشر شد تا مشخص شود این دو بازیکن قرار است یک فصل دیگر در الاهلی بازی کنند.

مدتی قبل و در روزهایی که رسانه های اماراتی پس از آنکه از عدم تمدید قرارداد الاهلی با نوراللهی خبر دادند، اعلام کردند سرمربی جدید این تیم راضی به ادامه همکاری با نوراللهی نیست و به احتمال زیاد او در لیست مازاد شباب الاهلی قرار خواهد گرفت. همان روزهایی که حتی سایت ترانسفر مارکت نیز مقابل نام این هافبک ملی پوش نام هیچ تیمی را منتشر نکرد. تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا رسانه های ایرانی نیز از بازگشت احمد نور به فوتبال ایران خبر داده و هواداران پرسپولیس برای دریافت کوچکترین خبر از بازگشت هافبک محبوب شان لحظه شماری می کردند.

تمام این اتفاقات در شرایطی رقم می خورد که خود نوراللهی هیچ تمایلی برای بازگشت به پرسپولیس نداشت و اگر می خواست برگردد، شرایطش به گونه ای بود که به راحتی می توانست جدا شود. اما او تمام تلاشش را برای فعال کردن بند همکاری سال دوم نیز به کار گرفت تا درنهایت سرمربی جدید شباب الاهلی حکم به ماندن او دهد.

درهرحال هم نوراللهی در تمرینات باشگاه اماراتی شرکت کرد و هم قائدی در جمع هم تیمی هایش حاضر شد تا تمام حرف و حدیث هایی که در مورد جدایی این دوبازیکن به گوش می رسید به پایان برسد.