آرسنال با وجود علاقه منچسترسیتی، به تمدید قرارداد بوکایو ساکا خوشبین است

بوکایو ساکا که یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان آرسنال به حساب می‌آید، قراردادش دو سال دیگر با این باشگاه به اتمام خواهد رسید. به همین خاطر توپچی‌ها سعی دارند تا هرچه زودتر قرارداد این بازیکن با استعداد را تمدید کنند.

طرفداری | به گزارش سامی موکبل از دیلی میل، پس از آنکه رحیم استرلینگ در یک انتقال 45 میلیون پوندی به چلسی پیوست، منچسترسیتی بوکایو ساکا را به عنوان گزینه شماره یک خود برای جایگزینی این بازیکن در نظر گرفته است. ساکا مانند استرلینگ بازیکن بومی انگلیس است و در برنامه‌های بلند مدت سیتیزن‌ها نیز جا دارد. حال پس از ابراز علاقه سیتی به ساکا، توپچی‌ها تلاش‌های خود را برای تمدید قرارداد این بازیکن 20 ساله تشدید کرده‌اند. ساکا هنوز دو سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و مذاکرات بین دو طرف برای تمدید قرارداد طولانی مدت در جریان است که در صورت به نتیجه رسیدن، بوکایو ساکا تبدیل به یکی از پر درآمد‌ترین بازیکنان آرسنال خواهد شد. در لندن این احساس وجود دارد که ساکا با وجود علاقه سیتی، متقاعد خواهد شد تا قرارداد خود را تمدید کند.

بیش‌تر بخوانید:

  • رسمی؛ رحیم استرلینگ به چلسی پیوست
  • مذاکرات آرسنال برای تمدید قرارداد بوکایو ساکا

با این حال ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته، به امید‌های آرسنال برای تمدید طولانی مدت قرارداد ساکا ضربه می‌زند. ساکا که به عنوان یکی از برترین استعداد‌های فوتبال اروپا شناخته می‌شود، علاقه دارد تا در رقابت‌های بزرگ اروپایی حضور داشته باشد. جاه طلبی آرسنال برای تثبیت مجدد جایگاه خود به عنوان یکی از پایه ثابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، نقش کلیدی در این مذاکرات ایفا خواهد کرد. ساکا با حضور در منچسترسیتی، تا حد بسیار زیادی حضور خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تضمین خواهد کرد. اما آرسنال به تمدید قرارداد بازیکنش، خوشبین است. نحوه شروع فصل نیز برای آرسنال و ساکا می‌تواند مهم باشد.