تلاش های مدیرعامل پرسپولیس برای برگزاری اردوی خارج از کشور ادامه دارد

گویا انتقادات از باشگاه پرسپولیس بابت برگزار نکردن اردوی ترکیه باعث شده رضا درویش مذاکرات خود را برای پیدا کردن حامی مالی جهت برگزاری اردوی خارج از کشور آغاز کند.

به گزارش طرفداری، در طرفداری نوشتیم که لغو اردوی خارجی پرسپولیس در همان روزهایی که تیم استقلال قرار است اردویی را در خارج از کشور برگزار کند، باعث شده موج جدیدی از انتقادات متوجه مدیریت باشگاه پرسپولیس شود. کار به جایی رسید که حتی تعدادی از هواداران پرسپولیس با حضور در ساختمان باشگاه این موضوع را برای رضا درویش مطرح کردند و مدیرعامل پرسپولیس متوجه این فضای تند و پر از انتقاد شد.

برهمین اساس خبردار شدیم طی 24 ساعت اخیر رضا درویش تلاش های خود را برای پیدا کردن حامی مالی و برگزاری اردویی در کشور ترکیه آغاز کرده است. به گونه ای که او صبح امروز و در مواجه شدن با سوال خبرنگاران در مورد کنسل شدن اردوی خارج از کشور تاکید کرد اردو هنوز به شکل کامل لغو نشده و این احتمال وجود دارد که گل محمدی و شاگردانش بعد از برگزاری اردویی در تهران، اردویی را در خارج از ایران نیز برگزار کنند.

حالا باید دید طی روزهای آینده حامی مالی مناسبی برای برگزاری اردوی 10 روزه در کشور همسایه برای پرسپولیس پیدا خواهد شد یا نه.