انتشار برخی مواضع فدراسیون فوتبال از طریق چند توییت چی همچنان ادامه دارد

فدراسیون فوتبال رویه عجیبی را در پیش گرفته است. در دوران مدیریت شهاب عزیزی خادم، سایت فدراسیون تبدیل به توپخانه ای برای کوبیدن منتقدان و تریبونی برای انتشار مواضع فدراسیون و بولتنی برای انتشار مصاحبه های حمایتی از دکتر(!) شهاب عزیزی خادم و دوستان شده بود اما حالا گردانندگان سایت فدراسیون فوتبال از آن طرف بوم افتاده اند!

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال علاوه بر تولید محتوا و انتشار آن از طریق رسانه های همسو، در خصوص برخی مواضع خود رویه ای را در پیش گرفته که علامت سوال های زیادی را به وجود آورده است.

فدراسیون فوتبال که نمی خواهد برخی اخبار رسمی را از طریق سایت فدراسیون اعلام کند، مواضع خود را از طریق چند توییت چی اعلام می کند!

فدراسیون فوتبال برخی افراد که در این ارگان حضور دارند را مجبور می کند مواضع غیر رسمی فدراسیون را در قالب توییت منتشر کنند چرا که فدراسیون نشین ها تصور می کنند وجود این اخبار در سایت فدراسیون بعدا دردسرساز خواهد شد.

یکی از این توییت چی ها، سرپرست موقت روابط عمومی فدراسیون فوتبال است که اخیرا هم توییت زیر را منتشر کرده است:

سرپرست موقت روابط عمومی فدراسیون فوتبال مدعی شده نقل قول منتشر شده در خصوص مشروط بودن دریافت بودجه فدراسیون فوتبال به استخدام مربی داخلی برای هدایت تیم ملی به هیچ وجه صحت ندارد.

پیش از این در فضای مجازی و محافل فوتبالی شایعه شده بود اگر فدراسیون فوتبال برای تیم ملی سرمربی ایرانی تعیین کند، صاحب بودجه خوبی می شود. معقول تر این بود که سایت فدراسیون فوتبال این شایعه را رد می کرد اما توییتر جای سایت فدراسیون فوتبال را گرفته و توییت چی ها از این طریق، مواضع فدراسیون را به صورت غیر رسمی منتشر می کنند.