آبی پوشان شهر منچستر عازم ایالات متحده هستند.

فیل فودن، آیمریک لاپورت، ایلکای گوندوغان و جان استونز در تور پیش فصل منچسترسیتی حضور نخواهند داشت.

طرفداری | به گزارش ایندپندنت گواردیولا در روز شنبه از ترکیب 26 نفره‌اش برای تور پیش فصل رونمایی کرد؛ قراراست در این تور منچسترسیتی به مصاف کلاب آمه ریکا و بایرن مونیخ برود.

اما، همانطور که گفته شد، در این ترکیب نام فیل فودن، جان استونز و ایلکای گوندوغان دیده نمی‌شود؛ در عوض انتظار می‌رود این بازیکنان به اردوی تیم زیر 23 ساله های سیتیزن ها که در اروپا برگزار می‌شود، بپیوندند. ایمریک لاپورت نیز نامش در ترکیب پیش فصل منچسترسیتی قرار ندارد.

با این همه گواردیولا در مقایسه با فصول قبل بازیکنان بیشتری در پیش فصل در اختیار دارد؛ چرا که خریدهای جدید سیتی از جمله ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس، خولیان آلوارز و اورتگا به همراه تعدادی از جوانان آکادمی و بقیه افراد تیم اصلی راهی تگزاس می‌شوند.

 همچنین دیلی میل گزارش داده که علت غیبت لاپورت در تور آمریکا، عدم آمادگی جسمانی وی است. جان استونز و فیل فودن به دلیل شرایط و ضوابط مربوط به ورود و خروج به ایالات متحده آمریکا در اردو حاضر نیستند.

سم لی اعلام کرده که ایلکای گوندوغان تور پیش فصل را تنها به دلیل اینکه یک دوز واکسن کرونا زده است، از دست داد. گوندوغان قرار است در این تابستان دوز دوم واکسن را بزند؛ او در ماه ژوئن به کووید مبتلا شده بود.