پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی را در بازار نقل و انتقالات از دست داده است

ورودی های پرسپولیس برای امسال بسیار جذاب بوده است؛ نفراتی مثل مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، گولسیانی و مهم تر از همه علیرضا بیرانوند، گزینه های مهم و جذابی برای تیم پرسپولیس محسوب می شوند.

به گزارش طرفداری، اما خروجی های پرسپولیس هم پر تعداد بوده است؛ اگر از سیدجلال حسینی و جدایی او از فوتبال بگذریم، نفراتی مثل رامین رضاییان، رضا اسدی، احسان پهلوان، سعید آقایی، علی شجاعی و چند بازیکن جوان دیگر از جمع سرخ پوشان تهرانی رفتند.

درست است که در پرسپولیس برخی بازیکنان واقعا مازاد بوده اند اما به جز بازیکنان نامبرده، بازیکنان دیگری مثل محمد شریفی، حامد لک و... هم امسال از پرسپولیس جدا شده اند که ماندن آن ها می توانست نیمکت ذخیره های پرسپولیس را قوی کند.

به هر حال فهرست خروجی پرسپولیس از فهرست ورودی اش پر تعداد تر است اما فراموش نکنیم که پرسپولیس در 25 سال گذشته بارها بازیکنانی را در فهرست مازاد خود قرار داده که برخی از این نفرات مثل یحیی گل محمدی، بهنام سراج، ادموند بزیک، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و... بعدها در تیم های دیگر هم درخشیدند و سرخ پوشان از جدایی شان حسرت خوردند.

به هرحال برخی اعتقاد دارند پرسپولیس باید کمی در این زمینه دقت کند تا سال آینده کسی حسرت حضور دوباره رامین رضاییان، احسان پهلوان، سعید آقایی و علی شجاعی را نداشته باشد.