کاپیتان شیاطین سرخ از انگیزه‌اش برای جبران فصل گذشته تاسف‌بار به پایان رسید، خبر داد.

هری مگوایر از آمادگی اش برای جبران عملکرد ضعیف فصل گذشته می‌گوید.

طرفداری | به گزارش اتلتیک علی‌رغم شک و تردیدها درمورد هری مگوایر، اریک تن هاخ تصمیم گرفت تا بازوبند کاپیتانی همچنان بر دستان این مدافع انگلیسی بسته شود. حالا مگوایر در مصاحبه‌ای گفته است که تمام تلاشش را برای بازگشت یونایتد به مسیر قهرمانی انجام می‌دهد تا این تیم پس از پنج سال بالاخره بتواند فاتح جامی بشود.

مگوایر در یک رویداد پرسش و پاسخ در تور پیش فصل منچستریونایتد در ملبورن به هواداران گفت: 

گوش کنید، فصل گذشته، فصلی ناامید کننده بود، من از لحاظ فردی عملکرد خوبی نداشتم؛ از لحاظ تیمی هم، کل تیم ضعیف ظاهر شد.

او ادامه داد:

[برای هر بازیکنی] یک حرفه ورزشی خوب، می تواند 10 تا 15 سال ادامه یابد. اصلا امکان ندارد که شما [در این کریر 15 ساله] هر سال به سادگی به اهدافتان دست یابید و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. مثل این است که وارد یک مبارزه شده‌اید و بعضی وقت ها [به ناچار] عقب نشینی می‌کنید. فصل گذشته [به مثابه] یک عقب نشینی و عقب گرد در دوران حرفه‌ای من بود.

مگوایر درمورد آینده گفت:

اما اکنون آن فصل را پشت سر گذراندیم. ما مشتاقانه به آینده نگاه می‌کنیم و تمام توجه و تمرکزمان معطوف به برگرداندن منچستر به مسیر قهرمانی است؛ در حال حاضر این مهمترین موضوع است.

مگوایر اولین بازیش زیر نظر تن هاخ را در پیروزی 4-1 منچستریونایتد مقابل ملبورن ویکتوری انجام داد. با این وجود او روی گل اول ملبورن ضعیف ظاهر شد و یکی از مسببین دریافت آن گل بود.

مگوایر درمورد تن هاخ و وضعیت تیم می‌گوید:

سخت بود. تمرینات و تور پیش فصل سخت و دشواری بود. ما مشتاقانه منتظر آغاز فصل جدید هستیم. همه می دانیم که سال گذشته به اندازه کافی خوب نبودیم؛ این آغازی دوباره است و ما فصلی مهم در پیش داریم.

اریک و کادر مربیگری‌اش در حال پیاده سازی و اجرای ایده هایشان هستند. در این دو بازی شما احتمالاً شناختی از مربیان پیدا کرده‌اید. در تلاش هستیم تا برای اولین بازی مان در لیگ برتر انگلیس مقابل برایتون آماده شویم؛ تمام این تدارکات و آماده سازی ها برای شروعی قدرتمند در لیگ است.