این موضوع از سوی سازمان خصوصی سازی کشور تایید شده و رییس این سازمان در روزهای اخیر هم با مدیر عاملان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نشست داشته است.

اما یک سوال مهم در این بین وجود دارد. در فرابورس سهام باشگاه پرسپولیس گران تر خواهد بود یا استقلال؟ مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یعنی رضا درویش در نشستی که با رییس سازمان خصوصی سازی کشور داشت از او خواست به این موضوع توجه وِیژه ای داشته باشد. به واقع مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خواهان توجه ویژه به ارزش مضاعف برند پرسپولیس با توجه به خواستگاه اجتماعی فراگیرتر، افتخارات بیشتر و ارزش و اعتبار بین‌المللی برند این باشگاه شد.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این باره می گوید:« از دهه ۶۰ که مدیر تیم بسکتبال پرسپولیس بودم موضوع خصوصی‌سازی مطرح بود ولی فکر نمی‌کنم در تمام این سال‌ها به این میزان جلسه تشکیل شده باشد که در این مدت شاهد بوده‌ایم. آقای دکتر سجادی هم مصرانه پیگیر این موضوع هستند و هر گاه نیاز به جلسه‌ای بوده، بدون فوت وقت پذیرفتند که وقفه‌ای در کار پرسپولیس ایجاد نشود. با این همتی که وجود دارد بسیار امیدواریم این وعده به هواداران که نشدنی تلقی می‌شد، اتفاق بیفتد.»

در نهایت پیش بینی می شود سازمان خصوصی سازی برای جلوگیری از هر گونه حاشیه و تنش سهام دو باشگاه را به یک قیمت در بازار فرابورس به مردم ارایه خواهد کرد اما ممکن است در آینده قیمت ها با توجه به استقبال مردم از خرید آن یا جایگاه دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر تغییر کند.