رضا حسن زاده مدافع ملی پوش سابق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی از بازی با هوادار گفت.

بازی استقلال مقابل هوادار را چطور دیدید؟

با توجه به اتفاقات اخیری که برای استقلال رخ داده و درگیری آبی‌پوشان با ویروس کرونا و همچنین وضعیت تمرینی آنان قبل بازی ، طبیعی بود که استقلال به نسبت بازی‌های گذشته نمایش دلچسبی از خود ارائه ندهد اما خدا رو شکر در این شرایط هم موفق به کسب ۳ امتیاز شد.

از حرکت منجر به اخطار و اخراج از سیاوش یزدانی بگویید!

من هم از این حرکت سیاوش یزدانی دلخورم و از مدافعی که تیمش به عنوان بهترین دفاع لیگ و بدون شکست تا به اینجای کار رسیده انتظار چنین حرکتی را نداشتم. امابا توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی انتظار می‌رفت اسکوچیچ از یزدانی در ترکیب اولیه دیدار با امارات استفاده کند نه آنکه در دقیقه ۸۲ او را وارد بازی کند.

یزدانی برای خودش کسی است و بازی دادنش به این شکل بازی با شخصیت او بود که تاثیرات آن در بازی با هوادار خود را نشان داد. سیاوش در بازی با هوادار همان سیاوش همیشگی نبود و ذهنش درگیر ماجرای نیمکت نشینی در تیم ملی بود که دست به حرکتی بچگانه زد و کارت قرمز داور را مقابل چشمان خود دید.

ما که نمی‌دانیم اما او می‌داند که شاید در تیم ملی باند بازی باشد و تبعات این ماجرا دامن استقلال را هم گرفت. در مجموع حرکت سیاوش یزدانی مناسب نبود و امیدوارم با درس گرفتن از این اخراج در آینده دیگر چنین کاری نکند.

قبول دارید استقلال مقابل هوادار از اقتدار لازم به دور بود؟

شما حساب کنید وقتی تیمی هفده هجده نفر از بازیکنان و کادر آن درگیر کرونا و در قرنطینه باشند طبیعتاً تمرینات آن نیز از کیفیت لازم به دور خواهد شد. وقتی نفرات لازم در تمرینات تیم حضور نداشته باشند قطعاً تیم آسیب خواهد دید و در بازی با هوادار دیدیم که استقلال مجبور به بازی مستقیم شده بود.

البته در این میان نباید از بازی خوب تیم هوادار غافل شد. وقتی بازی یک بر یک مساوی بود نگران بودیم تا مبادا اتفاقی رخ دهد و شرایط استقلال در جدول دچار مشکل شود. دلچسب نبودن بازی آبی پوشان باعث شده بود فرهاد مجیدی هم عصبی بازی را در کنار خط دنبال کند.

با این شرایط بازی استقلال و پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در فوتبال همیشه آنچه دلت می‌خواهد نمی‌شود ولی نتیجه مهم است. استقلال همین که بازی مقابل هوادار را با پیروزی پشت سر گذاشت به لحاظ روحی روانی برای دیدار با پیکان آماده تر شد . کسب ۳ امتیاز دیدار با هوادار باعث آرامش و هماهنگی بیشتر شاگردان مجیدی مقابل پیکان خواهد شد و مطمئن باشید استقلال در آن روز به مراتب شیک تر از دیدار با هوادار بازی خواهد کرد.