آنچه باعث حساسیت اعضای مجمع و هشدارهای آنها به میرشاد ماجدی شده، شایعه اصرار او به بالا بردن تعداد اعضای رای دهنده در کمیته بدوی انتخابات است، کاری که خلاف اساسنامه محسوب می شود و می تواند تبعات سنگینی از جمله دخالت فیفا داشته باشد...

اتفاقی که باعث واکنش دو عضو مجمع به میرشاد ماجدی و هشدار آنها به سرپرست موقت فدراسیون فوتبال شد، لو رفت.

به گزارش طرفداری، روز گذشته علی خطیر، نایب رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور و منصور قنبرزاده، رییس هیات امنای باشگاه پارس جنوبی با نامه های جداگانه ای از میرشاد ماجدی خواستند اجازه ندهد چیدمان کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تغییر کند چرا که کمیته بدوی را اعضای مجمع انتخاب کرده اند و تغییر آنها می تواند به منزله سرپیچی از اساسنامه باشد و باعث حساسیت فیفا شود.

در پی انتشار خبر هشدار اعضای مجمع به میرشاد ماجدی، رسانه طرفداری پیگیر ماجرا شد. ماجرایی که شائبه مهندسی انتخابات را به همراه دارد.

شنبه هشتم آذر ماه سال 1399، مجمع فدراسیون فوتبال با 70 رای از 75 عضو مجمع، اساسنامه را برای برگزاری انتخابات اسفند ماه تصویب کرد. در حاشیه همین جلسه، اعضای کیمته های بدوی و استیناف انتخابات فدراسیون فوتبال معرفی شدند. اعضای مجمع با رای گیری، علی فلاحتی را به عنوان رییس کمیته بدوی انتخابات، مهدی گردانی را به عنوان معاون کمیته و غلامرضا شاه کرمی را به عنوان عضو این کمیته برگزیدند.

همچنین حبیب الله حبیبی و تقی سیاری دو عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال شدند. اعضای علی البدل تا زمان فعالیت اعضای اصلی، در جلسه ها حضور ندارند ولی اگر یک عضو خارج شود، عضو علی البدل جای آنها را می گیرد.

انتخابات اسفند ماه سال 1399 با فعالیت همین سه عضو اصلی (فلاحتی، گردانی و شاه کرمی) آغاز شد و حالا هم برای انتخابات شهریور ماه 1401 همین سه نفر باید مطابق اساسنامه کار را پیش ببرند اما گفته می شود میرشاد ماجدی اصرار دارد دو عضو علی البدل هم در جلسه بررسی پرونده و مدارک نامزدها حضور داشته باشند و آنها هم رای بدهند.

مطابق اساسنامه، این کار میرشاد ماجدی تخلف محسوب می شود و دلیل هشدارهای اعضای مجمع هم همین است.