اخباری که در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به واسطه طلب جری بنگستون منتشر شده است صحت ندارد

محرومیت دوباره باشگاه پرسپولیس خبر درستی نیست.

به گزارش طرفداری، برخلاف اخباری که اخیرا در فضای مجازی و حتی برخی رسانه ها منتشر شده، محرومیت جدیدی گریبان گیر باشگاه پرسپولیس نشده و اخبار منتشر شده مبنی بر خطر بسته شدن پنجره بخاطر طلب ۴۵ هزار دلاری جری بنگستون مهاجم اسبق پرسپولیس نیز صحت ندارد.

واقعیت امر این است که پس از پرداخت بدهی استوکس و تا به این لحظه هنوز هیج اعلام محرومیتی از فیفا به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است و این موضوع نشان می دهد که خطر شکایت بنگستون هنوز جدی نیست. ضمن این که با شکایت بنگستون به این زودی قرار نیست محرومیت های انضباطی به باشگاه ارسال شود و این شکایت ها تا رسیدن به مرحله اجرای حکم زمان بر خواهد بود. به تمام این ها اضافه کنید که با رقم بدهی که باشگاه پرسپولیس به بنگستون دارد، خطر محرومیتی باشگاه را تهدید نمی کند و معمولا بخاطر چنین ارقامی به فیفا شکایت نمی شود.

گفتنی است مجموع طلب بنگستون از پرسپولیس ۷۰ هزار دلار بود، اما با رایزانی‌های آرش نجفی وکیل این بازیکن که زمانی هم وکیل باشگاه پرسپولیس بود، این بازیکن راضی شد ۱۵ هزار دلار تخفیف دهد و با دریافت ۵۵ هزار دلار شکایتش را از پرسپولیس پس بگیرد. مدیران وقت پرسپولیس فقط ۲۰هزار دلار از این مبلغ را پرداخت کردند و مجموع بدهی باشگاه به این بازیکن ۳۵ هزار دلار دلار است.